Is het hem wel of is het hem niet?

vbimport

Ik ben eergister naar Dude where’s my car geweest. Ok die film is maf (ik heb maar weinig films gezien waarin zoveel onzin voorkomt…). Maareuh vor de mensen die heb gezien hebben: enkele malen komt in de film de baas van Chesse en Fester voor. dat is een neger met van dat rasta haar. Op een gegeven moment zegt hij zo van You damn fool!!! PRECIES op dezelfde manier (zelfs de stem was gelijk) als BA van the A-team dat zegt…

Mijn vraag dus… is deze goede man die baas van een pizzarestaurant speelt BA Baracus?

Nee dat dacht ik niet… Ik zal nog eens goed kijken op de DivX :stuck_out_tongue:

Hmmz… …ik krijg die DiVX morgen pas :frowning:

maja, ff kijken :stuck_out_tongue:

Ik heb ff gekeken maar kon BA niet vinden… Waar komt die dan voor? Ik heb wel die pizza baas van hun gezien maar dat is BA niet :slight_smile:

Keep wel ff in mind dat The A-team van 17 jaar geleden is, BA is dus al bijna 50. Ik heb hem trouwens na Rocky en The A-team in geen een andere film gezien. Net als die andere acteurs van die serie. Hannibal is in '91 ofzo gestorven, Face heb ik nooit meer gezien, en Murdock speelt een of ander klein rolletje in ik dacht Star Trek: the next generation. Jammer, want het waren wel leuke acteurs

Ik zag Mr T (hij speelde BA Baracus) vorige week nog in Malcolm & Eddie op v8 en hij ziet er nog steeds hetzelfde uit (misschien iets magerder, maar hij is geloof ik ernstig ziek geweest) Maar ik heb dude, where’s my car niet gezien, dus ik zou niet weten of Mr T daarin voorkomt.

Die gast die HM Murdock speelde heeft een rol in Star Trek The Next Generation & Voyager (als Reginald Barcley)…

Het is BA zekers niet. Ik weet het bijna zeker. Als je the A-team ziet, is hij heel breed. (Niet alleen spieren, ook gewoon bouw) en de baas is juist heel smal.

Verder dacht ik eigenlijk ook dat BA dood was, hij had toch kanker?

MR T heeft wel kanker gehad, maar is niet dood.

Maar terugkomend op de vraag. Volgens mij is het ook niet BA in dude where’s my car.

SUCKAHFOOLS :slight_smile:
Heerlijk was dat altijd, The A Team :slight_smile:

Weet je hoeveel T’s dat heeft ? (ja ik weet t moet eigelijk in moppentopic maar is zo flauw dat ie wel hier kan…)

Tut Tutterdetut etc. :slight_smile: da muziekie van t begin mot je dan zingen :eek:

Helaas, het was 'm niet! Zie http://us.imdb.com/Name?Mr.+T voor zijn “wapenfeiten”

Originally posted by ed2
[B]MR T heeft wel kanker gehad, maar is niet dood.

Maar terugkomend op de vraag. Volgens mij is het ook niet BA in dude where’s my car. [/B]

Toch wel zo dood als een pier. jammer vond het een geweldige vent
bijgevolg zal de pizzabaas wel iemand anders zijn

Originally posted by RaSta
[B]

Toch wel zo dood als een pier. jammer vond het een geweldige vent
bijgevolg zal de pizzabaas wel iemand anders zijn [/B]

Dood? Ennuh? Ik heb afgelopen zondag na wat gesurf de een of de andere A-team site gevonden met een newstracker mbt de cast. Laatste nieuws over Mr T was dat hij weer regelmatig een worstelpartij presenteerde sinds hij van zijn huidkanker was genezen…
Kweet de URL van de site niet meer (helaas weggeklikt) maar ik weet wel dat de site behoorlijk up to date was…

Cast overview, first billed only:
Ashton Kutcher … Jesse Montgomery III
Seann William Scott … Chester Greenburg
Jennifer Garner … Wanda
Marla Sokoloff … Wilma
Kristy Swanson … Christie “Boner” Bowman
David Herman (I) … Nelson
Hal Sparks … Zoltan
Charlie O’Connell (I) … Tommy
John Toles-Bey … Mr. Pizzacoli
Christian Middlelthon … Alien Nordic Dude #1
David Bannick … Alien Nordic Dude #2
Turtle Lini … Jeff
Bob Clendenin … Zarnoff
Mary Lynn Rajskub … Zelmina
Kevin Christy … Zellner

Terug te vinden op : http://us.imdb.com/Title?0242423

Speelt er dus niet in mee :smiley:

Originally posted by pin04080
[B]Cast overview, first billed only:
Ashton Kutcher … Jesse Montgomery III
Seann William Scott … Chester Greenburg
Jennifer Garner … Wanda
Marla Sokoloff … Wilma
Kristy Swanson … Christie “Boner” Bowman
David Herman (I) … Nelson
Hal Sparks … Zoltan
Charlie O’Connell (I) … Tommy
John Toles-Bey … Mr. Pizzacoli
Christian Middlelthon … Alien Nordic Dude #1
David Bannick … Alien Nordic Dude #2
Turtle Lini … Jeff
Bob Clendenin … Zarnoff
Mary Lynn Rajskub … Zelmina
Kevin Christy … Zellner

Terug te vinden op : http://us.imdb.com/Title?0242423

Speelt er dus niet in mee :smiley: [/B]

Thanx eindelijk weet ik het zeker. Nu nog uitvissen of BA nu wel of niet leeft… :slight_smile:

Volgens mij komt er een nieuwe film uit van The A-team:

http://us.imdb.com/Title?0120580

Plot Outline: A renegade team of former military officers run covert ops for cash while trying to stay one step ahead of their pursuers, the U.S. Military

Komt pas uit in 2001… ben benieuwd met welke acteurs, zelfs dat staat er nog niet bij.

Over die film heb ik al het een en het ander gelezen. Het zou zomer 2002 worden (VS) en enkele “grote” namen zouden op het witte doek te zien zijn. Een van hen zou Christopher Lambert zijn…

Ik laat me verassen en kan haast niet wachten. Het wordt dan wel wennen om een complete andere cast te zien maargoed… 't zal toch wel volle zalen trekken lijkt me zo :slight_smile: