Is het GSM feest voorbij?

vbimport

Ik ontving net een mailtje van Telecom.nu. Hierin werd vermeld dat per zeer binnenkort (ben ff de datum vergeten) de 5 GSM aanbieders in NL stoppen met het uitdelen van bonussen waardoor de GSMpjes zeer goedkoop aangeboden kunnen worden.
Dat dit gebeurt is niet onbekend, maar dat hiermee wordt gestopt is mijn nieuw…

Simpelweg rijst de vraag dan: is het waar of is het gewoon een verkooptruc? Wie weet er meer?

Originally posted by Dee-ehn
[B]Ik ontving net een mailtje van Telecom.nu. Hierin werd vermeld dat per zeer binnenkort (ben ff de datum vergeten) de 5 GSM aanbieders in NL stoppen met het uitdelen van bonussen waardoor de GSMpjes zeer goedkoop aangeboden kunnen worden.

Simpelweg rijst de vraag dan: is het waar of is het gewoon een verkooptruc? Wie weet er meer? [/B]

uhm neem aan dat je de networkproviders bedoeld…maar als ze daar mee stoppen dan zullen ze ook minder snel hun abboos verkopen…want de reden waarom ze die kortingen op mobs geven is gewoon om te zorgen dat de mensen langer een bepaald abboo houden! Dus mij lijkt het een HOAX :stuck_out_tongue:

Originally posted by Dee-ehn
[b]Ik ontving net een mailtje van Telecom.nu. Hierin werd vermeld dat per zeer binnenkort (ben ff de datum vergeten) de 5 GSM aanbieders in NL stoppen met het uitdelen van bonussen waardoor de GSMpjes zeer goedkoop aangeboden kunnen worden.

Simpelweg rijst de vraag dan: is het waar of is het gewoon een verkooptruc? Wie weet er meer?[/b]

Goh…dat komt me bekend voor zeg!
Zeiden ze volgens mij een jaar geleden ook al. :stuck_out_tongue:

Kan dat niet komen door die uitspraak van een rechter dat simlocks verboden waren :confused:

Ik weet niet helemaal hoe dat zat maar jah daar kan ik nu niets aan doen :slight_smile:

Het maakt mij niet uit want ik krijg toch 2 gratis telefoons :stuck_out_tongue:

't zal me weinig uitmaken. Als ik kindjes van 8 zie lopen met een vette mobiel dan vraag ik me toch serieus af wat ze ermee moeten?

Hmmm, ik denk dat dit waar is, want was laatst in een winkel en daar zeiden ze dat ook al, de reden dat ze stoppen met de bonussen is dat de simlocks te gemakkelijk te verwijderen zijn.
Denk dus wel dat het waar is

Ik zou het toch echt niet weten. Als ik weer een nieuwe foon krijg hoop ik wel dat ie wat beter is dan deze.
hij heeft verdorie nog dat sms’je niet verstuurd van vanochtend. grrrr

no offence maar dat ie dat smsje niet heeft verstuurd ligt niet aan de phone… Eerder aan niet op de send knop drukken…

En wat maakt het uit als ze die bonussen niet meer geven iedereen neemt tegenwoordig toch gratiz abbos… Kun je die phone mooi zelf kopen…

Kreeg eenzelfde mail van vrienden van me.
Ik geloof hen wel, kijk ook eens op onderstaande links:
http://www.planet.nl/multimedia2/0,1674,101_1500_142169,00.html
en
http://www.nrc.nl/nieuws/economie/995023844546.html

Dit zal toch niet echt waar zijn :frowning: boehoehoehoe

Originally posted by Mootje
Ik zou het toch echt niet weten. Als ik weer een nieuwe foon krijg hoop ik wel dat ie wat beter is dan deze.
hij heeft verdorie nog dat sms’je niet verstuurd van vanochtend. grrrr

Wat een kloteding :slight_smile:

Neej t ligt egg aan Telfort :frowning:

Nou ik werk momenteel voor zo’n telecom bedrijfje en ik weet 100% zeker dat dit klopt :slight_smile:

De bonussen gaan per 1 sept flink omlaag. Vroeger kon je dus nog een abo afsluiten voor een paar gulden in de maand. Vanaf september gaan deze prijzen flink omhoog.

Gelukkig is dit voor heel nederland en voor alle netwerken. Het op internet afsluiten van een abo BLIJFT toch goedkoper. Dit scheelt je toch nog zo’n 150 piek dus de bedrijven blijven wel bestaan!

Originally posted by MP|3

Nou ik werk momenteel voor zo’n telecom bedrijfje en ik weet 100% zeker dat dit klopt :slight_smile:

Ik mag zeker niet raden welk bedrijfje :smiley:

Originally posted by Da_Taxman

was jij niet aan het studeren? :slight_smile:

Naast djs en portiers haat ik ook gsms:p

Originally posted by cum-a-lot
Naast djs en portiers haat ik ook gsms:p

moet het niet zijn: hate-a-lot :stuck_out_tongue:

Originally posted by Da_Taxman

Nou mp|3, vertel eens…bij welk telecombedrijf werk jij ?

Belcompany? T for Telecom?..

Originally posted by -=HeadLesS=-

Nee dat zal toch wel niet. Dat kan die cdfreaks.com niet aan doen want ik heb echt alleen nog maar slechte verhaleb gehoord over die 2 winkels :stuck_out_tongue: en ze zijn nog duur ook :stuck_out_tongue:

Originally posted by -=HeadLesS=-

Gelukkig niet. Het is geen winkel maar een online shop. En het is slechts een opdracht dus geen personeel ofzo.