Is er soms een wraak actie begonnen tegen Ab en Alasta Man

vbimport

De laatste tijd krijg ik het idee dat er een hetse is begonnen tegen Ab en Alasta Man om dat geintje met Carlo.

Leuk maar dat kan mij niet deren.
Wel wil ik dat iedereen fair is en niet met dubbelzinnige opmerking gaat komen.

Is er een hetse Ja of Neen

Alasta jij valt wel mee maar Ab gaat soms te ver… Ik weet dat het geintjes zijn, maar Carlo is nu triestig en not amused lijkt me

Een pot nat in mijn ogen…

Het is sinds jullie komst dat het niveau op dit forum erg gedaald is…(ja, je vraagt erom en dan zul je mijn mening krijgen ook)

Ik denk dat veel mensen zich zullen ergeren en ik heb al eerder gezegd dat het geintje met Carlo veel kwaad bloed gezet heeft bij meerdere mensen, in ieder geval bij mij.

Ik heb in de door mij gestarte poll een waarschuwing gegeven, want ik vind dat iedereen die 1 verdient, eerdere (subtiele) hints door mede gebruikers hebben blijkbaar niets uitgehaald…

Gezelligheid is prima, maar ik denk dat jij (jullie) te ver gegaan zijn, in mijn ogen.

Ik ga me er verder niet druk over maken, daar zijn andere admins voor nu, het is zonde van mijn energie. Maar ik ben wel benieuwd naar wat de anderen er van vinden, dat vind ik veel belangrijker namelijk dan wat ik er van vind…

Originally posted by Azrael
Alasta jij valt wel mee maar Ab gaat soms te ver… Ik weet dat het geintjes zijn, maar Carlo is nu triestig en not amused lijkt me

Ben ik mee eens, hij is af en toe te hard, maar dat heb ik de thread ook al gepost.

Carlo heeft het geintje goed opgepakt en natuurllijk is het triest als een relatie op de klippen loopt.

Hij heeft het nu misschien wat moeilijk maar hij komt er wel bovenop.

Inderdaad je moet hem nu wat rust gunnen

Originally posted by Da_Taxman
[B]Een pot nat in mijn ogen…

Het is sinds jullie komst dat het niveau op dit forum erg gedaald is…(ja, je vraagt erom en dan zul je mijn mening krijgen ook)

Ik denk dat veel mensen zich zullen ergeren en ik heb al eerder gezegd dat het geintje met Carlo veel kwaad bloed gezet heeft bij meerdere mensen, in ieder geval bij mij.

Ik heb in de door mij gestarte poll een waarschuwing gegeven, want ik vind dat iedereen die 1 verdient, eerdere (subtiele) hints door mede gebruikers hebben blijkbaar niets uitgehaald…

Gezelligheid is prima, maar ik denk dat jij (jullie) te ver gegaan zijn, in mijn ogen.

Ik ga me er verder niet druk over maken, daar zijn andere admins voor nu, het is zonde van mijn energie. Maar ik ben wel benieuwd naar wat de anderen er van vinden, dat vind ik veel belangrijker namelijk dan wat ik er van vind… [/B]

Dat mag van mij daarom ben ik een tegen poll gestart.
Ik heb toch gezegd dat geintje was leuk en is afgelopen

Nu niet mij of Ab proberen te naaien.
Dat idee heb ik nu wel.
Als ik in ga op R0bby krijg ik van jullie de wind van voren.

Ik mag aannemen dat je kan lezen wat er allemaal is gezegd en gepost.

Ik met mijn journalistieke opleiding lees kennelijk anders dan jullie.

Waar men nu mee bezig is is gewoon de boel opnaaien en dat is niet fair.

Geintje afgelopen dan moet je er niet op terug komen.
Dit laatste is nu wat er aan de hand is.

Daar is Dutch cafe niet voor !!!

als jij ingat tegen alles en iedereen en een beetje de rebel wlt uithangen zit je hier fout enzo

deze poll bewijst dit, je replies bewijzen dat, het enigste dat ik zie is dat je flamewars uitlokt

en kom nu niet zeiken met dat het geen waar is, ik heb al genoeg zulke personen gezien, die IDENTIEK hetzelfde deden

mensen vernederen op een board hoort niet, mensen afbreken ook niet

en nu zul je wel replyen met dat het geen waar is en dat je dat niet doet, wel dan besluit ik dat je 2-jarige bent en niet snapt wat je typt of niet snapt wat je anderen aandoet

mot je maar wat gaan flamen in NGs

Originally posted by Redneck
mot je maar wat gaan flamen in NGs

sorry hoor dat ik er doorheen lul, maar wat betekent dit? (Ik weet het echt niet)

oh… is het NewsGroups?

jah newsgroups, daar komen flamewars ook dagelijks voor :wink:

zou ie zich wel thuis voelen, ganse dagen discussieren over NIETS

gezellie hè vanavond? :slight_smile: :stuck_out_tongue: :wink:

De hetze is er volgens mij niet, maar zou er wel moeten zijn vanwege de voornamelijk beledigende en voor al stompzinnige reply’s die jullie. En waar mee je bijna iedereen tegen je in jaagt.
Hoop dat je wat doet met het commentaar dat je krijgt.

Redneck geef nu eens antwoord op mijn vraag.

Wie heb ik beledigd op dit forum ???

Zoek de posts op, kan je toch he.
Post ze hier maar.

Een zal je er misschien vinden.:stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Eigenlijk was dit topic gesloten maar ik besloot tochj nog maar wat te posten hier…

Waar het om gaat hij Ab en Alasta is dat jullie er duidelijk op uit zijn mensen te
provoceren op allerhande manieren (ontoelaatbare grapjes, misplaatste opmerkingen,
sex sex sex en nog eens sex, zeer kinderachtig gedrag vertonen en vooral tegen de
draad in willen zijn)…

Het kan me nix boeien als je commentaar hebt op iedere actie die ik op dit forum
uitvoer. Geef dan wel gegrond commentaar met opbouwende kritiek. Als ik iets doe en
als antwoord krijg “dit slaat nergens op” dan vind ik dit een ongepaste reply. In
de vorm van “ik ben het hier niet mee eens aangezien dit en dit en dat en dat etc
etc” heb ik er geen probleem mee. Een goede bijdrage/visie is altijd wenselijk…

Voor Ab en Alasta is het echter te laat met dit soort dingen. Laat dit echter ook
duidelijk zijn voor anderen die dit gedrag zouden willen vertonen. Momenteel
beschuldig ik er totaal niemand van maar ach… ook ik vond Ab in den beginne
aardig…

Ik heb gesproken, dus hij gaat snel weer dicht…

Originally posted by Alasta Man
[B]Redneck geef nu eens antwoord op mijn vraag.

Wie heb ik beledigd op dit forum ???

Zoek de posts op, kan je toch he.
Post ze hier maar.

Een zal je er misschien vinden.:stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: [/B]

Nou kijk, wie je beledigd hebt:
http://forum.cdfreaks.com/showthread.php?threadid=32721
Alle admins in ieder geval.