Is er een manier om je eigen cd's te beveiligen tegen copïeren?

vbimport

Het onderwerp zegt het eigenlijk al: Is er een manier om je eigen cd’s te beveiligen tegen copieren? Ik heb wel al begrepen dat er commerciële programma’s voor zijn maar zijn er geen free- of shareware programma’s van??

Originally posted by reuzenkind
Het onderwerp zegt het eigenlijk al: Is er een manier om je eigen cd’s te beveiligen tegen copieren? Ik heb wel al begrepen dat er commerciële programma’s voor zijn maar zijn er geen free- of shareware programma’s van??

waarom wil jij je stuff beveiligen…das nie aardig voor de andere kindjes…meneer het reuzenkind! :wink:

neem eens een kijkje op gamecopyworld.com

als je de volgende keer eerst even de search button gebruikt scheelt het een hoop tijd en had je waarschijnlijk al antwoord op je vraag gehad maar goed ik heb hem even voor je gebruikt en hier is een pagina waar men het zelfde onderwerp behandelde waar jij ook naar vraagt dus de volgende keer weer een vraag eerst ff searchen scheelt hoop werk

Klik hier

http://forum.cdfreaks.com/showthread.php?threadid=27205&highlight=beveiligen

your name says it all… :stuck_out_tongue:
zelf cdz kopiëren en dan jouw cdz beveiligen…

bedankt voor de hulp, en inderdaad ik ga m’n eigen gecopieerde cd’s beveiligen voor gemenen kindertjes die er van door gaan met mijn handel!

Greets ReuzenKind

Groot gelijk heb je reuzekind want dat tuig van tegenwoordig ze jatten je de cd al uit je rom;)

Deed het heel vroeger ook welis, cd’s weer beveiligen als ik ze verkocht aan kids. LOL!
Wel zielig dat ze dan contact met me opnamen om te vragen hoe ze een copy konden maken. Vertelde ze dan gewoon dat ze wel een copy van mij konden kopen! :wink:

Reuzenkind wat ben jij eigenlijk een triestig manneke. Zou eens je collectie willen zien. Die bestaat denk ik uit een cd of twintig. Te beginnen met Freddi Fish 1,2,3 - Payama Sam 1,2,3,4 - Putt Putt, …

tja ik vindt het ook zwaar triest om je cd’s te gaan beveiligen…

als je een beetje verstand ervan hebt dan kan je m in fluitje van een cent backuppen ! en met clonecd kan het natuurlijk ook !

hij kan toch gewoon een vraag hebben? Bijv. doordat hij een beveiligde cd heeft gekocht. En hij dacht minder triest te zijn door te zeggen dat hij een beveiligde cd heeft gekocht en die wil omzeilen door te zeggen dat hij een cd wil beveiligen.

Nu, het moet wel lukken. Een klein autorun.exe erop zetten die om een pass vraagt ofzo dan beveilig je hem tegen mensen die de pass niet kennen. Je broertje ofzo…

Originally posted by reuzenkind

Het is denk ik makkelijker om de software te beveiligen met een password! Een cd is altijd te kopieren met clonecd!

En als je DivX films wilt beveiligen dan maak je er gewoon een menu’tje bij met een password en de .avi file codeer je gewoon! (En niet zo dat je met renamen gewoon weer de oude file terug krijgt!)

Originally posted by Sorcerer
En als je DivX films wilt beveiligen dan maak je er gewoon een menu’tje bij met een password en de .avi file codeer je gewoon! (En niet zo dat je met renamen gewoon weer de oude file terug krijgt!)

en als je dan je film wil kijken moet je 1st nog een uur decoden naar je hd waar je dan ook weer 700mb vrije hd ruimte moet hebben :frowning:

lijkt me niet erg handig :wink:

Tuurlijk niet je kan tog in het menu een avi viewer en decoder inbouwen zodat je de film gewoon van de cd kan kijken! Dat heb ik al eens gedaan zonder dat de film slecht afspeelde of zo!