Is dit mogelijk?

vbimport

Ik heb de laatste paar dagen een beetje last van 1 of andere gast die me mobiel belt met nummerweergave uit en dan eigenlijk gewoon voor de lol belt (je kent het wel zon stalker principe) :frowning: Maar nou ben ik dus benieuwd of dat ik dat nummer nou echt niet kan achterhalen. (KPN zegt van niet, maar ach)

Op zich boeit het mij weinig want ik neem gewoon op dus kost het hem geld :slight_smile: maar het gaat meer om het tijdstip dat ie belt zo ron half 1 's nachts en vanmorgen om 5 uur!!! :frowning:

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen ofiets ik moet dat nummer gewoon hebben dan kan ik hem tenminste ff gaan smsbomben ofzo.

Kan KPN het nummer niet achterhalen als je zegt dat het een stalker is die je te pas en te onpas wakker belt?

Misschien zullen ze jou het nummer niet geven, maar dan kun je in ieder geval een waarschuwing laten uitgaan door KPN of zo…dat die de provider waarschuwt van de beller…

En er is altijd wel een manier om te achterhalen wat iemands nummer is, bel maar eens 112 met nummerherkenning uit, gegarandeerd dat je een rekening thuiskrijgt :wink:

Originally posted by Da_Taxman
En er is altijd wel een manier om te achterhalen wat iemands nummer is, bel maar eens 112 met nummerherkenning uit, gegarandeerd dat je een rekening thuiskrijgt :wink:

Spreek je uit ervaring Tax ? :stuck_out_tongue:

Vind die laatste manier leuk bedacht moet ik zeggen! :slight_smile:

Wat je ook kunt doen is opnemen en dan roepen dat je hoopt dat die gast je maar niet gek gaat smssen, omdat je daar helemaal niet van houdt! Als die gast beetje dom is stuurt ie je een sms via z’n eigen phone en zie je z’n nummer! :stuck_out_tongue:

Overigens zou ik gewoon klacht indienen bij je provider of evt cops maar ja. Meestal houdt zoiets wel na een maandje ofzo op. Gewoon niks zeggen en telefoon in je zak doen als ie je belt. Kost het hem knaken en hij hoort jou nie vloeken enzo, dus is het dan nutteloos voor die gast.

Automatisch laten doorschakelen naar 112, stopt ie vanzelf wel :slight_smile:

Originally posted by phrozeman
Automatisch laten doorschakelen naar 112, stopt ie vanzelf wel :slight_smile:

Lijkt me nie zo slim plan! Is het nie zo dat ze bij 112 dan zien dat de call vanaf jou komt? Dacht dat nm wel!

En bovendien kost doorschakelen geld! :stuck_out_tongue:

Originally posted by Wookie
[B]
Lijkt me nie zo slim plan! Is het nie zo dat ze bij 112 dan zien dat de call vanaf jou komt? Dacht dat nm wel!

En bovendien kost doorschakelen geld! :stuck_out_tongue: [/B]

Aah, tja…

Het had zo leuk kunnen wezen, maar ik raad het je toch maar af, ik denk dat Wookie toch eens een keer gelijk heeft… :slight_smile:

Vooral over dat doorschakelen geld kost… = denk ik wel het ergste! :slight_smile:

Originally posted by Wookie
Vooral over dat doorschakelen geld kost… = denk ik wel het ergste! :slight_smile:

I Agree :smiley:

bedankt allemaal maar zoals tax al zei dat doorschakelen naar 112 of naar de meldkamer KLPD is DUS STRAFBAAR doe dit dus niet maar dan maar aangifte doen he

thnx iig

Originally posted by spooky20
maar het gaat meer om het tijdstip dat ie belt zo ron half 1 's nachts en vanmorgen om 5 uur!!! :frowning:

Misschien een ontettend vage oplossing , maar waarom zet je het kreng niet gewoon uit ? Dan gaat het hem snel vervelen hor.

als hij belt kan je hem ook eens goed bang maken
weet die klootzak toch niet dat je zijn nummer kan vinden
ik heb dit ook gehad , en ik heb eens een paar zware uitlatingen beantwoord .
als je zegt dat je hem weet te vinden dan zal het wel stoppen hoor(bij mij toch)

rafc

Originally posted by rafc
[B] als je zegt dat je hem weet te vinden dan zal het wel stoppen hoor(bij mij toch)

rafc [/B]

Hmm… als iemand tegen mij zou zeggen dat hij me zou weten te vinden, en ik weet zelf dat hij me toch nie zou kunnen traceren dan zou ik juist alleen maar gaan lachen om de crap die hij zou uitkramen!
Sorry hoor, maar heb welis iemand gehad die dat tegen me zei terwijl ik wel beter wist, dus moest toen lachen!
:wink:
Maar ja, je kan het natuurlijk proberen! (ik zou me belachelijk voelen…)

das nou net het probleem ik kan hem niet uitzetten want als de fik in mijn zaak gaat ofzo krijgt de cops of de brandweer men VOICEMEEL staat een bietje stom he.

DIT IS DE VOICEMEEL VAN…Spreek iets in na de piep…PIEP…Jah met de brandweer uw pand is net afgefikt. Neem even kontakt met ons op aub

Ik heb wel een duister ideetje om de bereaucratische molen een beetje naar je hand te zetten.

In principe moeten ze verslag/verbaal opmaken dat je aangifte hebt gedaan he ?

Wat houdt jou tegen om ELKE DAG een nieuwe aangifte te doen. Weliswaar van hetzelfde “probleem” , maar op een ander tijdstip.

Waarschijnlijk wordt de politie er op een gegeven moment ZO zat van dat ze echt wel het voor je gaan uitzoeken om alleen al van al die papier winkel en dat gezeik af te zijn dat je op dat moment hebt veroorzaakt.

Grote kans dat de hoofdcommisaris een notitie op zijn buro krijgt dat je al 150 keer aangifte hebt gedaan en dat er door de politie nog steeds geen ene fuck is uitgevoerd.

Dan een beetje praten met wat lokale persjongens en moet jij eens zien hoe “hulpvaardig” de politie voor je is.

Don’t fight the system , ABUSE it ! :slight_smile:

Waar is nu het befaamde CDFreaks Incasso Team gebleven van voorheen ? Met wat kleine bedreigingen en knuppel gezwaai boden ze de members toch een veilig gevoel. Tijd voor een come back dacht ik zo. CDFreaks moet als een warme deken om je heen voelen en samen met het CDFreaks T-Shirt het ultieme genot schenken. Deze topic zou ook niet mistaan in de Libelle of margriet vanwege het hoge gsm zieligheidsgehalte. :smiley:

Originally posted by XiNiX
Waar is nu het befaamde CDFreaks Incasso Team gebleven van voorheen ?

Dical Incasso

Heel goed Tax :cool: Remeber the good oldtimes !