Is dit goed?

vbimport

kep m’n systeem nu op 39 idle en 46 stressed ( met koe )…
Er draait hier een Amd Athlon 1.1 Ghz met een Asus A7v133 mobo en 3 extra fans
en bij de weg…op m’n Amd zit een Superorb
Niet verkeerd toch ??

helemaal nix mis mee…
lekker koel pctje…

Ik vind eigenlijk voor het aantal en soort koelers wat je hebt de temp van 46 graden wat hoog… mijn tb900 wordt een 42graden met 1 extra cooler en een gigantische kutcooler op de cpu (wazig merk had ik nooit moeten kopen!!)

ik heb ma 29°C op mijn T-Bird 1,2 GIG

Als je nagaat dat mijn TB1,0@1,2 54°C/64°C wordt!
Heb zo’n (KUT) Titan Majesty Dual Fan erop hangen! Dat pleuris ding is niks man! Volgens mij maar tot 1100 berekent ofzo! (weet het nie! :wink: )
Denk maar dat ik binnenkort een diepvriesje ga purchasen die ik er dan op aansluit! … ofzoiets… :wink:

Misschien een domme vraag maar hoe meet je de temp van je CPU? Ik kan alleen die van mijn mobo checken in de BIOS. Deze is altijd rond de 40graden. En wat voor cooler ik heb weet ik ook niet want deze zat er al op. Ik had eerst een andere maar die was gesmolten en toen hebben ze een nieuwe CPU met een andere cooler erop gezet…

Originally posted by G@M3FR3@K
Misschien een domme vraag maar hoe meet je de temp van je CPU? Ik kan alleen die van mijn mobo checken in de BIOS. Deze is altijd rond de 40graden. En wat voor cooler ik heb weet ik ook niet want deze zat er al op. Ik had eerst een andere maar die was gesmolten en toen hebben ze een nieuwe CPU met een andere cooler erop gezet…

Domme vragen bestaan nie G@M3FR3@K, dat moet jij tcoh weten?! :wink:
Gebruik Hardware Sensors Monitor! Is da best! :wink:
http://www.hmonitor.com/vipflow/vipflow.pl?hmonpro.zip

Kraak kun je zelf wel vinden neem ik aan! :stuck_out_tongue: