Is dit apparaatje wat

vbimport

ik ben dus van plan dit apperaatje te kopen, maar moet eerst weten of jullie het iets vinden

lees de specificaties van het apperaatje hier (is wel in het engels)

http://www.ano.be/teksten/new.html

wat een overdreven onzin. dat heb je toch niet nodig?? :smiley:

neej, is gewoon een hebbeding

de meeste mensen hebben dat niet nodig maar zo`n display voor op je pc-tje ziet er wel hendig stoer uit :slight_smile:

Trouwens wat kost die leuke speeltje ?

ik zou’t bij god nie weten, ik moet daar maandag is voor bellen naar de winkel

Originally posted by Mattel007
ik zou’t bij god nie weten, ik moet daar maandag is voor bellen naar de winkel

FF prijs posten plz! Ziet er wel kewl uit!!! :smiley:

had net gebeld naar de winkel, maar had fuckin antwoordapperaat. DAt de winkel niet open was enzo, heb ik hen net maar een mail gestuurd, in de hoop dat ze die beantwoorden.

Hoop het ook! Is een Belgisch bedrijf toch?!

yep, voor hun site

http://www.ano.be

main leverancier van orb cooler in belgie

rox :slight_smile:

plz post prices here when you got them =)

misschien kunnen we er meerdere tegelijk bestellen en dan korting krijgen! :wink:

Cool !

Wil ik ook wel hebben =)

Originally posted by Wookie
misschien kunnen we er meerdere tegelijk bestellen en dan korting krijgen! :wink:

Dat is misschien nog eens een ideetje :slight_smile:

Ik zit vol goeie ID-en! :stuck_out_tongue:

Ik heb dat ding al bijna anderhalf jaar geleden eens gekocht bij Conrad en het is IDD verdomd handig.
Vooral als je je CPU overgeclockt hebt, kun je mooi de temp. in de gaten houden.
Alarm instellen gaat ook, voor als i te heet word, maar dat gebruik ik niet.

Naar mijn mening een leuk hebbedingetje, waar je ook nog wel wat aan hebt !!

mzzl mrDJ

Zou graag willen weten wat hij nu kost en waar hij dan te koop is…

Voor zover ik kan herrineren kost dat ding bij Conrad 50 piek… maar die was niet zo mooi als deze (geen velicht display!)…

Tja ik wil ook wel zo’n ding maar dan zit mijn kast meteen voor 100% vol (writer, 2x cdrom, dat ding)…

ik durf het bijna niet te vragen maar wat kun je ermee?
Ik zal wel weer commentaar krijgen. Maar ik weet ut echt niet. (tis engels weet je…)

Originally posted by Totibbs
ik durf het bijna niet te vragen maar wat kun je ermee?
Ik zal wel weer commentaar krijgen. Maar ik weet ut echt niet. (tis engels weet je…)

Geen commentaar hoor! :wink: Je kunt ermee je temp van je cpu bekijken, voltage enzo! Dit is errug handig als je op een overgeklokt sysje werkt! Als ie dan te heet wordt zie je dat gelijk!
Uiteraard kan je dit ook software matig wel aflezen dmv Hardware Monitor ofzo maar hardwarematig is natuurlijk nog mooier! :smiley:

Gewoon een hebbedingetje! :stuck_out_tongue:

Originally posted by Dee-ehn
Tja ik wil ook wel zo’n ding maar dan zit mijn kast meteen voor 100% vol (writer, 2x cdrom, dat ding)…

Vol?! Zelfs na het plaatsen van dit geval heb ik nog 2 plekken over! haha! (nu DVD & Plex, dus totaal 5x 5,25"!!)

Nwe kast kopen vriend! :wink: