Is dat wat voor deze prijs?

Ik ben er gister langs geweest en nu blijkt opeens dat er geen inbouwkosten worden gerekend en dat ik mijn pc maar twee weken kwijt ben dus heb ik afgesproken dat ik mijn computer maar in de vakantie langsbreng als ik toch op vakantie ben…

Ik wilde je gewoon net zegguh dat je gewoon had moeten zeggen dat je het bouwen 4 free wilde als je dat bedrag bij hun spendeerde!!

Maar… case solved! :wink:

Hmmz… …dan nog zou ik m zelf in mekaar zetten das ZO simpel!
Zelfs ik kon het… …alleen mijn coller deed het niet :frowning:

Maar me pc was nog heel (na 5 minuten aanstaan zonder cooler met 1200 Mhz…) en met nieuwe cooler doet ie het nou perfect.

Je moet ff kijken of die cooler en mainbord en processor allemaal Socket A zijn dan past het wel maar is dus supercheap.

Neem nou alleen maar gewoon die uitdaging :rolleyes: aan want het is EG nie moeilijk.

Grtz JP.
www.jpschadde.com

Originally posted by jpschadde
Maar me pc was nog heel (na 5 minuten aanstaan zonder cooler met 1200 Mhz…) en met nieuwe cooler doet ie het nou perfect.

5 minuten zonder koeler @ 1200?! Lijkt me stug!! Hoeveel was je cpu dan inmiddels?! Of vriest het 20 graden bij jou op de kamer!? hehe! :wink:

Originally posted by Wookie

5 minuten zonder koeler @ 1200?! Lijkt me stug!! Hoeveel was je cpu dan inmiddels?! Of vriest het 20 graden bij jou op de kamer!? hehe! :wink:

Da’s inderdaad niet zo gezond!

Jah,

Toen ikke in het BIOS keek was ie 99 graden celsius.
Ik heb er die n8 wel voor gebeden misschien dat dat het is. Maar ik zit er nou op te compen dus het zal wel goed zijn heh. Hij hep alleen maar aangestaan in DOS trouwens… …daar heptie misschien nie zoveel procsnelheid voor nodig??

Grtz JP.
www.jpschadde.com

Dan meet ie daar nie helemaal goed! Als je cpu 99graden is dan is ie allang overleden lijkt mij! :wink:
Enne… je hebt natuurlijk een “idle temp” en een “stressed temp”! Idle is wanneer ie niks doet en stressed is bij 100% cpu belasting. Bij mij zijn de temps dan 57/66 graden! Dus zoveel scheelt dat nou ook weer niet! Denk dus niet dat als ie nie werkt dat ie dan gelijk “koud” wordt! :wink: