Is dat wat voor deze prijs?

vbimport

Is het onderstaande een beetje de moeite waard voor de bijgenoemde prijzen?

KST MIDDEL ATX CX4 300W 129.00
COOLER FCPGA T/M 1.5GHZ AMD/INTEL 37.50
CPU AMD TBIRD 1.3GHZ PC-266 629.00
MEM 256MB-133 MJRBR APACER 249.00
MDB MSI MS-6330 KT133A PC-266 315.00

Subtotaal: Æ’ 1,359.50
Inbouwkosten 150,00
Totaal 1509,50

Is dit ook allemaal compatible met elkaar? Want daar ben ik niet helemaal zeker van.

Zal ik het nu kopen of kan ik beter wachten tot de nieuwe AMD uitkomt…

:slight_smile: ziet er niet slecht uit, zie geen problemen met compabiliteit.
Welke grafische kaart neem je erbij ?

Dit ziet er idd niet gek uit… voor NL zijn deze prijzen nog lang niet zo gek…

Inbouwkosten?! Je gaat het toch wel zelf bouwen ofnie?! Kom nou zeg! :wink:

Originally posted by Wookie
Inbouwkosten?! Je gaat het toch wel zelf bouwen ofnie?! Kom nou zeg! :wink:

Zelf inbouwen kan ik jammer genoeg niet…Daarom laat ik het maar doen he…Of wil iemand zich beschikbaar stellen voor het inbouwen

Ik heb al een GForce 2 die laat ik er gewoon bij in zetten :smiley:

In laten bouwen, kom nou zeg ik doe dat zelf weet ik tenminste waar alles zit en dan kan ik het allemaal zelf indelen…

Waar woon je Pyro? Anders wil ik het graag voor je inbouwen :slight_smile:

Anders doe ik het wel voor je! Als je maar een koud cola’tje voor me hebt klaarstaan! :stuck_out_tongue:

Geen gekke prijs, zelf ben ik een echte jood wat prijzen betreft dus ik zeg, shop nog even verder want volgens mij kan het nog iets goedkoper.

enne…die 150 gulden is wel iets teveel, maar ja als hij goedkoop is met de onderdelen wil ie misschien iets terug verdienen op die manier.

Die koude cola (of een pils?) wil ik ook wel :slight_smile:

150 gulden inbouwen is idd niet al te goedkoop vooral als je bedenkt dat het maar 20 minuten werk is…

kijk eens op www.hardwareinfo.net daar staat een guide hoe je zelf een pc bouwt…

150 piek in 20 minuten; dan vraagt die gast dus 450 piek/uur!!! haha! Zou ik zeker nie doen!! :stuck_out_tongue:

Gewoon zelf doen, misschien ff keer afspreken, kan je me bellen dan help ik je wel via de phone ermee! … voor 200 piek/uur! :wink:

die kasten die wij gebruiken kan het binne 8 minuten maarja…

Ik vind de prijs voor de processor een beetje aan de dure kant.

Waarom zoek je nie gewoon overal het goedkoopste vandaan en zet dat ding zelf in elkaar?

zo moeilijk is dat toch niet als ik het zelfs ken:p

Originally posted by Wookie
150 piek in 20 minuten; dan vraagt die gast dus 450 piek/uur!!!

Dat is ook nog zo leuk dat het geen dag duurt of zo om hem in te laten bouwen maar het hele proces duurt 3 weken om hem helemaal goed in elkaar te laten bouwen dus dan kan ik 3 weken niet puteren en dat denk ik mentaal gezien niet te redden :frowning:

Waar woon je Pyro? Anders wil ik het graag voor je inbouwen

Zegt mijn tijdelijke signature genoeg? Daar dus :D:D:D

Hmmmzzz da’s niet echt bij me in de buurt… helemaal niet zelfs :slight_smile:

Alhoewel ik regelmatig in Deventer kom zou ik zeggen neem het zooitje mee in de auto dan meeten we ergens in een kroeg :slight_smile:

Maareuh zelf bouwen is echt niet moeilijk ik ben er ook aan begonnen toen ik nog nix van hardware afwist… toen was ik 14 en was het bouwen van computers nog wat ingewikkelder dan het nu is…

als je het toch zelf wil proberen je pc in elkaar te zetten; hier is een korte handleiding:

Zelf je PC bouwen

Twente is voor moi ook super te ver weg enzo! Probeer het gewoon zelf man! Is echt nie moeilijk ofzo hoor! :stuck_out_tongue:

helemaal geen gekke prijs
alleen wat iedereen al gezegd heeft die 150,- kun
je je makkelijk besparen want dat zelf bouwen stelt
niet veel voor…

Ik wil niemand bang maken maar het volgende…

Een maand of 8 terug wilde ik overstappen van Intel P3 naar AMD.
Om een lang verhaal kort te maken…

Na 2 CPU’s en 2 moederborden opgeblazen te hebben kwam ik er achter dat de voeding de oorzaak van deze ellende was.

Let op alles was splinternieuw he, ook die voeding.

Nu kwam alles bij dezelfde winkel vandaan en ik heb denk ik al wel 50 PC’s gebouwd, dus het kosten mij niets. Mede dat ik die winkelier prive goed ken en ik er ook weinig aan kon doen.
Maar ik wil maar zeggen…je kan eens pech hebben…en dan.

Dan nog is 150,- veel geld.

Wel gaaf dat CDFREAKERS elkaar weer eens willen helpen.:slight_smile:

Die gast verdient misschien wel 150.- per 20 minuten. Maar hij heeft echt geen dagtaak aan puttes bouwen. Dus misschien, in een gunstig geval, bouwt hij een putter (20 min) en kijkt hij dan 40 minuten uit het raam. Dan is hij dus 60 minuten aan het werk met 150.- inkomsten. Dat is gunstig. Want het kan ook zo zijn dat er maar 1 klant is. Dan verdient hij dus in 8 uur 150.-
Dan is het (nog maar) 18.75 per uur.

Zelfbouwen: veel suc6. Maar bij de MyCom zijn de prijzen misschien iets hoger. Dat weet ik niet precies. Maar daar bouwen ze of voor gratis of voor veel minder. 15.- ofzo. Check anders maar op De site van mycom voor de prijzen enzo.

De samenbouwprijs is niet mis, maar als daar uitgebreide garantie tegen over staat, toch niet te versmaden, als je zelf niet goed in staat bent, alles volgens de regelen der kunst in de kast te proppen.
Ga maar eens lekker met leverancier vechten, als bij eigenbouw dingen niet goed werken.
Laat je het bouwen doen, dan lever je bij problems simpel de hap in en je leverancier kan het dan uitzoeken.