Is clone cd nou echt zo goed?

vbimport

ik wou straks euro 2000 copieren op de psx.
[8x]
maar de psx leesde de cd maar er gebeurde nix moet ik dat spel op een anderen brand snelheid doen?[2x?]of [1x]

Volgens mij is CloneCD niet bedoeld om PSX cdz te kopiëren?! Probeer gewoon een ander proggie

Het is perfect mogelijk om psx-cd’s te kopiëren met clonecd … voor de instellingen kun je ff kijken op de site van perfect copy (sorry, kan em ff nie vinden)

greetz

Euro 2000 is niet te kopieren met CLONE ik heb het zelf geprobeerd.Gebruik CDRwin en path het spel dat werkt wel!!
greetzz

Is je Playstation omgebouwd of heb je een externe adapter waardoor het mogelijk wordt om back-up te spelen. Voorzover ik weet is kan CloneCD alles kopieëren, voor de juiste insellingen heb je een handig proggie als, copy detection. Playstation spellen kan men trouwens beter op een langzamere speed branden om eventuele risico’s te vermijden.
Ik hoop dat je wat hebt aan deze info.

Greetz,

Enigmastar

er is niet veel kans als je een psx game kopieert op 8 speed dat de playstation het nog gaat lezen !!! op 6 speed juist nog wel denk ik !
als je ze op 4 speed brand ben je zeker dat de psx gaat lezen !!!
onthou dit !!! :
als je het spel hebt gekopieert en het start gewoon niet eens op je geraakt dus niet voorbij het playstation symbool!!! dan ligt het aan te snel schrijven of een slecht cd kwaliteit
als het spel wel opstart maar je krijgt een demo inplaats van het volledige game dan is het slecht ge crackt !!!

Ik heb een teac brander en nog steeds met het programmatje wat erbij zit.

Nu wil ik wel eens iets anders
Waar kan ik clone cd vandaan halen

Alvast bedankt

Matt

http://www.elaboratebytes.com/eb/

[This message has been edited by whatever (edited 28 June 2000).]

JA, CloneCD is echt heel goed. De reden dat je echter geen Playstation games kan copieren zonder dat je een modchip hebt is dat ze gebruik maken van een copieerbeveiliging in de boot sector van de CD. In deze ruimte, helemaal aan de binnenkant van de CD, calibreert de laser ook. Deze ruimte is bij CDRs niet te beschrijven. Dus je kunt de info die daar staat nooit branden. Vandaar dat je dus nog steeds een modchip nodig hebt.