Irritant probleem, really need some help!

vbimport

nou laat ik eens beginnen. Ik heb al denk ik vier weken een probleem met me mail ( chello ) deze fout melding krijg ik.

Het maken van een verbinding met de server is mislukt. Account: ‘mail.chello.nl’, Server: ‘mail.chello.nl’, Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Socket-fout: 10061, Foutnummer: 0x800CCC0E

Maar nu is het zo dat als ik gewoon de pc opstart, ik gewoon kan verbinden, maar als ik dan afmeld, en weer aanmeld ( zelfde of andere gebruiker ) dan krijg ik die melding weer.

Er is een manier om dit op te lossen door:
configuratie scherm—>netwerk-en internetverbindingen—>netwerkverbinding---->lan verbinding---->ondersteuning

dan op de knop herstellen drukken, ff opnieuw opstarten en hij doet het weer.

Maar om dit elke keer te doen als de fout optreed is errug irritant…

heeft iemand enig idee wat ik kan doen om dit op te lossen?

P.S: Ik heb wel altijd gewoon internet verbinding ( dus ook al dit probleem optreed ) En het ligt ook niet aan de mailserver, want kan via webmail wel me mail ophalen/verzenden.

niemand?

ben dichter bij het probleem gekomen.

als afmeld met mijn (xp)account dan gebeurt het probleem

als ik af en aameld met de andere 2 accounts gebeurt er nix. Dus ik kan daar bijvoorbeeld tussen switchen ( aan/afmelden ) en de fout treedt niet op.

ga ik daarna naar mijn account en check de mail lukt alles ook, maar als ik eenmaal afmeld dan lukt het ineens niet meer op geen een account.

snapt nu iemand het?

zijn het allemaal computer administrators accounts?

mzzl Dunedaïn

ja

niemand enig idee?

lijkt me dat als ik mijn account verwijder dat het dan wel lukt, maar dat doe ik liever niet, want dan gooi ik een boel instellingen en aanpassingen weg.

En als je die drie mail accounts tegelijk in één user account binnen trekt?

kheb maar 1 mail account ( met 3 aliassen )
die drie accounts waar ik het over heb zijn xp gebruikers accounts

Heb je toevallig MCAfee als virusscanner of PGP als encryptor ? Die halen namenlijk de TCP/IP Stack overhoop en dat kan nogal eens wat problemen geven.

Verder wil een windowsupdate.com nog wel eens wat fouten uit outlook halen en zo. Misschien dat het herinstalleren van de volledige explorer wat uitmaakt.

denk je dat het daar mee te maken heeft, want met de andere 2 xp accounts zijn geen problemen totdat ik afmeld met mijn xp account.

Maar heb geen mcafee virusscanner, en pgp geloof het nie nie.

Hm , wat loopt er nog meer voor aan programmatuur behalve Outlook (Express) wat enig verband kan hebben met het internet/netwerk/modem ?

sygate personal firewall ( maar al uitgeschakeld en verwijderd zelfs )
Norton antivirus ( same as above )

waarschijnlijk is dat het wel zo’n beetje