Irc loosers cd freaks.....meer cd mietjes

vbimport

sinds een 10 dagen is er iemand zo aardig om uit mijn naam in het warez irc kanaal in te loggen met mijn naam en daar oorlog uit te lokken…
als dank wordt ik gebanned …
eerst werd ik kwaad maar nou niet meer , blijkt wel dat het toch kleuters zijn bij freaks we zijn weer terug bij af…
zal er zorg voor dragen dat de tl listing als eerste bij pentagon komt te staan…
stel SCHIJTHOEREN

hehehehehhe… rot toch op eikel…

It would reach more people if you post your anger in english Larek Tootsie.

mjah we kicken ppl als ze oorlog ontketenetn he, jouw naam of niet, kan ons niet bommen, chan ops moeten oorlog voorkomen door te kicken/bannen/moderated te zetten wie dan ook met welke naam dan ook

staat het je niet aan zeg het op een normale manier
met ons uit te schelden bereik je niets integendeel, je gaat eerder geautobanned ofzo worden dus zie wat je ermee doet gdv

nobody will ever get banned from this forum by posting there opinion (in the right forum)… bad or good…

you’ll only get banned if you keep crossing the rules and ignoring warnings (from our forum that is)

what happened in our irc channal… i don’t know… seems i wasn’t there at that time…

We will take care of the situation, nobody will be kicked without a reason !

toots heeft zijn laatste cdtjes verkocht
zijn leveranciers stoppen met hem

hahaha

oplichter
binnen 2 maanden larek toots weg uit lijst

Ben laatste tijd niet op irc warez geweest maar, dus ik ben niet op de hoogte van wat zich daar heeft afgespeeld. Maar in principe zou iedereen hetzelfde kunnen gebeuren.
Is het niet zo dat als je iemands IP hebt kun je ervoor zorgen dat deze m.b.v. een spoofer van een account getrapt wordt ook al heeft deze persoon dit niet gedaan. Enige extra beveiliging is dan het paswoord dat je hier bij een topic moet invullen. Maar onder een andere naam zou hier hetzelfde kunnen gebeuren. Of niet?

[This message has been edited by theclient (edited 01 April 2000).]