Ip rerouter IVM geband van gastenboek

hallo allemaal, nu weet ik niet of dit geheel een legale vraag is, maarja, dan hoor ik dat wel :slight_smile:

ik heb zelf een site, om even mee te beginnen, op mijn site heb ik een aantal links staan en wat andere troep, onder die links is een link naar een SMS BOARD om dus via internet gratizzzz sms te sturen naar dat SMS BOARD in plaats van 50 cent te betalen om erop te komen…

nu het probleem, dat sms board is van een kroeg en dan zaterdag avond komen allen berichten voorbij op 3 tv daarzo… das dus het leuke ervan, maarja di mensen van de site van die kroeg (by the way www.de-peer.nl) vonden dit natuurlijk niet leuk…

ik heb in hun gastenboek gezet dat ik die link op me site heb gezet hehe, nu het echte prob, nu hebben ze me ip geblokt dus kan ik niet meer in het GB komen, op zich niet erg maarja ik zou graag even laten zien dat op internet niemand de baas is, en dat de commerciele uitbuiting van dat bord niet nodig is, dat bord kost ook niks…

nu had ik gehoort dat er proggies zijn die je ip kunnen rerouten ofzo, dat je dus wel in het gastenboek kan komen, dat je eigen ip dus afgeschermt wordt… waar kan ik die vinden of naam…

ik heb voor de rest geen kwade bedoelingen, dacht alleen even een grappig berichtje neer te zetten, ondanks dat me ip is geblokt hehe if ya know what i mean…

alvast bedankt Vooraad mag ik link plaatsen van me site?

http://www.paupercentral.cjb.net

Nou begrijp ik niet helemaal welk ip is geblokt, of dat nou die van jouw compu is of die van jouw server. Als het gaat om die van jouw server dan kun je natuulijk gewoon het deel van jouw site waar het omgaat op een gratis server zetten.

ow ja sorry, nee mijn ip is geblokt, ik kan dus niet meer in hun gastenboek komen, mijn site is gewoon een speledingetje niks serieus, gewoon van mijn provider 10 mb gehad…

dus mijn ip is geblokt voor de duidelijkheid,

krijg een melding dat “permission denied” dat ik dus niet op/in gastenboek mag komen

Beste Roy ,

1 je hebt misbruik gemaakt van een optie op hun server

2 je hebt hen verteld dat je misbruik maakte van die optie

3 zij blokkeren je de toegang tot de server

4 nu vraag je de mensen op dit forum , omdat je zelf het niet
kunt om deze blokkade op te heffen die je indirect zelf
veroorzaakt hebt om hen een “lesje te leren”

Het feit dat hun optie niet beveiligd was wil nog niet zeggen dat je er met je poten aan mag zitten. Het doet me denken aan de mensen die ook dit soort vragen hadden op deze site.

Mocht je toch een wilde natte droom krijgen om iets heerlijks op hun messageboard neer te zetten; Nog nooit van proxy’s gehoord ?

Z U C H T

na ja misbruik niet, en is ook niet op hun server, is gewoon een site www.smsboard.nl daar kan je je dan aanmelden…

ze zetten die link zelf niet op hun site dus ik dacht dan doe ik het op mijn site, geen kwaad in de zin en wil ze ook geen lesje leren, wou alleen zelf even een grappig berichtje in hun gastenboek zetten… dat ze me nou ook weer niet meteen hoefen blokken

heb niks gekraakt ofzo, daar heb ik helemaal geen verstand van, had even in hun code zitten snuffelen en daar vond ik de link

misschien een link met uitleg over proxy heb er nog nooit van gehoort…

Originally posted by vooraad
misschien een link met uitleg over proxy heb er nog nooit van gehoort…

Misschien moet je effe zelf eerst wat meer moeite steken in je zoektocht na bovenstaande tip (of dit).

De exploit die je blijkbaar per ongeluk gevonden hebt bezorgt iemand in ieder geval schade, iemand moet voor die kosten opdraaien. Ik ben benieuwd hoe je zou reageren als iemand jou op kosten jaagt omdat je zelf iets vergeten bent dicht te doen (je laat je voordeur open en iemand rooft je hele huis leeg om maar iets extreems te noemen).

nou ja, helaas…

zal de zoekoptie gebruiken, misschien dat ik dan verder kom, in ieder geval bedankt…

b y e b y e

Vooraad

• by the way Mr. Belvedere netjes opgezocht op ICQ :slight_smile: *