IP nr. ...?

vbimport

Met welke program kun je het IP nr. van iemand achter halen om bijvoorbeeld te kijken waar die vandaan, welke land ofzo ???

De groeten.

NeoTrace komt een eind.
Tracert in Windows geeft je de mogelijkheid om de route te tracen van jouw IP naar die van de ander persoon en daarmee een indicatie te geven waar deze persoon zich bevindt, maar ik denk dat je met NeoTrace verder komt. (sorry, weet niet waar je em kunt downloaden, probeer download.com, tucows.com of een andere zoekmachine)

Neotrace kun je downloaden vanaf deze url

met ip-tools kun je dit normaal ook aangezien dat je de host ofzoiet kunt zien weet het nimeer goe ( vacance ) en daarin staat meestal .be .nl en whatever

Bedankt manen . Ik ga met deze software proberen.

Http://www.neoworx.com

Alleen heb je een probleempje als je je IP spooft, dan werkt deze app niet!

Originally posted by Sorcerer
[B]Http://www.neoworx.com

Alleen heb je een probleempje als je je IP spooft, dan werkt deze app niet! [/B]

Bedankt maar wat beteken " SPOOFT " . Het program werkt hellemaal goed , meer dan ik had gehoop zijn . Ik heb nou een pro versie (full) met mooier beeld . Ik kun nou precies weten welke stad bij welke IP hoor . Geweldig.

He dit is nu eens een leuk programma, gooi zo een ip adres erin en voordat je het weet reis je de wereld over, of kom je uit in Den Bosch(@home) of Rotterdam(quicknet.nl)

Thx for the tip guys

Visual Route