IP. adressen

vbimport

als ik op een fxp board terecht kom dan krijg je altijd ip adressen door (om mp3 te downloaden)
maar als beginner krijg ik daar kop noch staart aan
wie kan me wat uitleg geven hoe dit werkt en hoe ik die mp3 kan binnenhalen

IP adres is directer dan een domeinnaam.
Domeinnaam wordt over het algemeen aan een IP adres gekoppeld zodat het makkelijker te onthouden is.

Dus in een FTP programma vul je het IP adres in als server en alles wat na het IP adres komt als remote path (directory op die server).

SORRY MAAR WAT IS EEN FTP PROGGRAMMA

Een File Transfer Programma. Hiermee kun je dus bestanden overzetten/downloaden. Op http://www.download.com kun je deze programma’s vinden door te zoeken op FTP.

Greets

Ik raad je CuteFTP aan om dit te doen! Makkelijk en overzichtelijk! En makkelijk een crack voor te vinden! :wink:

Ik vind Leech ftp het beste proggie om in te loggen op ftp servers. Net zoals verkenner, je ziet pc van de andere en je moet maar verslepen naar jou directory. Als het een vlugge connectie is kan je meerdere files terzelfdertijd downen. Je eigen pc openzetten als server kan je het best met Serv-U

FlashFXP roxxx :slight_smile:

BEDANKT ALLEMAAL

Nog 1 tip, het gebruik van hoofdletters wordt beschouwd als schreeuwen…

yep , en let er ook op dat je bij de directorys (pathnames)
dit <5sp> aangeeft als 5 spaties.

Als beginneling zou ik je LeechFTP aanraden …hier de downloadlink :

bedankt allemaal voor jullie hulp maar,
het kan aan mij liggen maar ik snap er niets van ,
ik geef een ip adres in en druk op connect
soms heel soms geraak je binnen en dan krijg een een bussel mapjes waar niets in staat
en als ik dan eens binnen geraak dan staat er niets in

misschien doe ik iets verkeerd
kunnen jullie een paar goeie ip adressen doorsturen dan kan ik daar ook eens proberen

rafc

Erg leuk die newbies
Lees dit maar ff goed door:
http://www.ultimatefxp.f2s.com/index.htm

En kom dan maar met vragen :smiley: