Ip adres via msn achterhalen

aan gezien mijn ex het met valentijnsdag heeft uitgemaakt wil ik der eens flink op der nummertje zetten.

Ik moe haar ip adres zien te achterhalen.

Nou weet ik dat je dat via msn kan doen maar hoe?

Op het moment dat je een bestand naar haar verzendt moet je iets in dos doen.

Zou iemand mij aub echt stap voor stap willen uitleggen hoe dat moet?
Ik weet namelijk geen drol van dos af:
Hij begint bij mij als ik mijn opdrachtprompt opstart met:
C:\documents and setings\ peter de groot>…
Maar hoe moet ik dan verder?

(zucht)

jep… dat programma noemen we netstat. doe eerst een cmd.exe of een command.com en daarna vrolijk netstatten.

veel plezier ermee

netstat -a is het beste, krijg je een boel nummers, op poort 6891-6900 zit de filetransfer, succes

he mace. dat lukt me wel… maar hij laat niet allepoorten zien volges mij. dr kome wat -
-
en bij sommige poorten word ntp weergegeven inplaats van een poort.
ik hoop dat je me kunt helpen.
voeg anders fv toe Xfire:flank46

Kenijne! 2 jaar oud topic man!

kan iemand mij helpen met dat ip netgebuuren wan dik zit ook met een probleem waar moet ik op letten als ik met die gene in gesprek ben op msn en wat moet ik doen om zijn ip te kunnen zien wat staat er dan voor ???

uuhhmmm

Kenijne! 2 jaar oud topic man!

3 jaar doet ook nog mee:p

Maar Gabbervibes welkom hier namens mij alvast, als je nu eens even duidelijk uitlegt wat je wil en waarom of wat je probleem is. Dan komen wij ook een stukje verder…

mzzl Dúnedain

dunedain ik hoop dat je het niet erg vind maar ik heb je toe gevoegt op msn dat praat makelijker om dat ik het hier niet uit kan leggen wel via msn
gaat om hoe ik netstat moet doen ik heb het geprobeert maat te veel dingen wat ik niet snap en welke ik moet hebben en hoe ik het kan zien wat ip is via msn snap ie
ik hoop je snel te spreken op msn

Sorry Gabbervibes. Mijn msn is voor mij en al helemaal niet ongevraagd toevoegen. Want wat ik niet ken delete ik en block ik. Mijn msn is voor mij en het forum is voor dit. Ik ben er zelf ook niet helemaal in thuis maar als je hier nu alles duidelijk uitlegt komt er vanzelf een duidelijk antwoord. En met duidelijk bedoel ik wat je wil doen ( eventueel waarom) en als je het gedaan hebt wat je dan hoe moet lezen…

mzzl Dúnedain

mijn vraag is als ik netstat op heb gestart
waar moet ik na kijken voor die gene als hij mij wat heeft toe gezonden
via msn maar die gene is ook wel online als ik met die gene een gesprek aan ga op msn kan ik dan via netstat ook zien
veder wat staat er dan voor waar moet ik op letten
ersttan verschileden de ips he dus ???
ik hoop nu dudelijk te zijn veder is er nog een goed programa om die gene dat af te leren waar die meebzeig is dus

1 wat moet er staan voor msn mesen als ip
2 hoe kan ik heb zoekken waaer hij zit
3 ik wil hem trugpakken wat hij bij mij heeft gedaan :stuck_out_tongue: programa een hack of zo

ik hoop het goed uit gelecht heb

Hoi

ik wil hem trugpakken wat hij bij mij heeft gedaan :stuck_out_tongue: programa een hack of zo

Ben bang dat je weinig hulp krijgt :disagree:. Dit forum is niet bedoeld voor eventuele wraakacties…:cop: Suc6 verder.

mzzl Dúnedain

het lijkt me dat gabbervibes wel wil, maar als zelfs netstat al te moeilijk is komt er van een een eventuele hack ook weinig terecht. wat volgens mij het beste is is dat gabbervibes zijn firewall eens goed controleerd zodat dsebetreffend msnlid niks geen controle meer heeft.
Laatste hulp aan gabervibes: google maar eens wat over netstat, dan kom je wel weer verder.
pas trouwens wel op zodra je weet hoe het werkt en je vervolgens probeert een hack te zetten: als desbetreffend persoon aangifte doet bij de politie dan ben je zuur: pc in beslag enz. Ook een abusemelding bij jouw provider en je bent je internetlijn kwijt.
Weet heel goed waar je aan begint

Nog maals ik weil geen heck zetten ik wil weten waar ze elkeer online komt snapje dat kunje via ip adres vinden tog maar ja
en m ijn vraag is hoe ik dat moet doen snap ie hiii

uuhhmmmm

ik weil geen heck zetten

1 dag eerder om 14:18

ik hoop nu dudelijk te zijn veder is er nog een goed programa om die gene dat af te leren waar die meebzeig is dus

1 wat moet er staan voor msn mesen als ip
2 hoe kan ik heb zoekken waaer hij zit
3 ik wil hem trugpakken wat hij bij mij heeft gedaan :stuck_out_tongue: programa een hack of zo

mzzl Dúnedain