IP achterhalen

Ok hetvolgende,

ik heb sinds kort Zone Alarm geinstalleerd en zowat om het halfuur probeert iemand mijn computer te accessen (ik heb kabel).

Nu heb ik wel het IP-adres van die persoon, maar hoe kan ik nu achterhalen wie er achter dat IP-adres schuilt?

Ik weet dat je met Zone Alarm Pro dit zo zou kunnen achterhalen, maar ja dat gaat me dan $39,- kosten.

Zijn d’r andere manieren?

JoKuM:confused:n

d/l zonealarm pr0 en zoek er es een crack voor.
btw. die persoon is waarschijnlijk gewoon een website ofzow… Gebeurt 100 keer per dag bij me…

er zal vast wel een crack zijn voor zone alarm pro.
en anders gebruik je Neotrace

Uhhhh, ok ik heb Zone Alarm Pro thuis liggen… met crack… :wink:

Maaruh, gaat dat wel goed?
Ik bedoel, bij de makers van Zone Alarm vraag je wie achter het IP adres zit… maar zien zij dan niet dat je een gekraakte versie van ze gebruikt?

Iemand ervaring mee?

JoKuM:confused:n

Originally posted by JoKuMon
[B]Ok hetvolgende,

ik heb sinds kort Zone Alarm geinstalleerd en zowat om het halfuur probeert iemand mijn computer te accessen (ik heb kabel).

Nu heb ik wel het IP-adres van die persoon, maar hoe kan ik nu achterhalen wie er achter dat IP-adres schuilt?

Ik weet dat je met Zone Alarm Pro dit zo zou kunnen achterhalen, maar ja dat gaat me dan $39,- kosten.

Zijn d’r andere manieren?

JoKuM:confused:n [/B]

netstat
tracert
visual route
zonealarm
www.arin.net

dat moet je wel (gratis) op weg helpen

Originally posted by JoKuMon
[B]Uhhhh, ok ik heb Zone Alarm Pro thuis liggen… met crack… :wink:

Maaruh, gaat dat wel goed?
Ik bedoel, bij de makers van Zone Alarm vraag je wie achter het IP adres zit… maar zien zij dan niet dat je een gekraakte versie van ze gebruikt?

Iemand ervaring mee?

JoKuM:confused:n [/B]

mmm als ze zouden kunnen zien dat ie gekracked was zou ie het wel niet doen denk ik…