Internet

vbimport

WIE HEEFT EEN GOEDE TIP I.V.M GRATIS INTERNET
ZONDER TELEFOONKOSTEN,(VAST BEDRAG PER MND)
WELKE PROVIDER IS GOED EN WIE HEEFT ER ERVARING MEE. DANKE

In België, in Vlaanderen en een stuk van Brussel is Telenet de beste oplossing, dat gaat zo snel als in je computer verkennen.
Dat is met de kabel en je haalt een volledige cd binnen in een paar minuten, ga eens naar www.telenet.be om te kijken wanneer dat dat bij u ligt en dat kost 1500 Bef/maand en dan kunt ge uw lijn 24/24u open laten liggen.

ge moet eerst wel 10000bef aansluiting kosten betalen voor telenet vraag het maar aan sperminator

JO, als je (zoals ik) je op Telenet wil abonneren, zou ik wachten totdat ze opnieuw investeren. Want tegenwoordig gaat die telenet ontzettend traag!!!

of je betaald gewoon je telefoon 453= groeten frens

TELNET sucks nu !!!

Met hun verrekte UL, 16 kb/s waarom, mislukte manne

alles is trager nu, en me ping is x4 in games nu , in netgraph kan je perfect zien dat HL er meer uit wil halen bij upload maar niet kan door rotte limiet, dus zolang die limiet er is en zolang de bandbreedte niet toeneemt raad ik xDSL aan hoor ipv telenet

Gratis betekent altijd geklooi. Ik heb gratis internet en het geklooi bestaat uit het volgende: gratis provider (dus niet al te snel) en twee reclamebalken op mijn scherm voor f 2,- per uur (dus niet al te veel plek meer, maar net genoeg) Overdag kan ik toch niet internetten en 's avonds haal ik zo de telefoontikken eruit… Maar het is in ieder geval gratis, dus oerhollands!

[This message has been edited by RobbieS (edited 08 April 2000).]

Iedereen die zegt dat Telenet slecht is , moet eerst eens leren werken met Telenet .

Bij mijn vriend kan je afhalen met een snelheid van GEMIDDELD 450KB/s

Oh ja , de snelheid wordt altijd bepaald door de traagste .

Ik modem 56K daar via sateliet ==> niet zal veranderen aan de downloadsnelheid !

MAfdon, spreek ik hier over afhalen?
UL = UPLOAD LIMIT !!!

sinds dat die 16kb/s er is, is me ping verhogert, dit kan je perfect zien op je netgraph in games bij out: … k/s

vroeger ging dat gemiddeld rond de 60 k/s wat alles was wat HL eruit perste naar de server toe, nu blijft dat mmoi hangen op 16 k/s dus ping goes up !!!

Ja snelheid is altijd van de traagste, zelfs als je op de pandora server zelf speelt binnen het locaal intranet, en nog niet rap genoeg dan kun je zeggen dat de pandora server sucken, want op de skynet servers is de ping minstens 20 lager dan de pandora servers zelf (maar nog altijd hoger dan vroeger) dus suckie servers

Ik haal ook hoge snelheden bij het downen zenne, ma da kan me geen bal schelen, want moeste ze da gaan limiteren dan zou het pas erg zijn, maar voor games heb je een combinatie nodig van UPLOAD en download en als ze een van die limiten dan is het naar de zak

850 kb/s haal ik met gemak dus dar ligt het niet aan
Http://www.nolimit.nu

Teken de petitie over 3000 mensen al die de UL weg willen !!

gaat het jo

oke test

eikellllll

Je zult toch maar MaF(d0n) heten. dat halen ze op de kabel nog niet, zot.

jonge jo en frens en whover, doe toch ff normaal man post je zever ergens anders

stfu

Portje, wel dan heb je een klote cable provider, op telenet haal je dat makkelijk in download, upload is echter iets anders

Ik heb het steeds gezegd, bij JOE U PIE Pee ZIE See is weinig te zien laat staan te downloaden.

van nederlandse cable providers weet ik niks ivm met snelheid enzo.

dus als UPC sucked, mjah dan geluk dat ik daar niet bij ben