Internet verbinding reageert niet

vbimport

Mijn verbinding valt om het kwartier stil. Soms valt ze totaal uit en soms reageert ze niet voor zo’n 30 s. Dat gebeurt om de 10 a 15 minuten en alleen met Internet Explorer (niet bv met napster). Hoe kan ik dit oplossen?
Ik gebruik een 56k6 modempje (Conexant HCF V90 56k).

Raar, dat heb ik nog nooit gehad met mijn 56ktje vroeger
gelukkig nu kabel :slight_smile:

wel dat de verbinding om het half uur verbroken wordt enzo :frowning:

probeer anders een andere provider…

Ik zit standaard bij Online met een abonnement van 10.000 BEF per jaar en heb nu een gratis abonnement aangemaakt bij VT4, resultaat: juist hetzelfde.

ik had het probleem ook maar de oplossing is als volgt:

zet achter het inbelnummer een komma en bel opnieuw in en als dat niet werkt moet je dat doen tot maximaal zes komma’s achter het inbelnummer.

Je moet niet vragen waarom het zo is maar het is gewoon zo bij mij werkt want ik heb nu geen problemen meer.

ik heb trouwens 3 komma’s achtermijn inbelnummer staan
ik zit bij hetnet, en ik heb en euroviva modem 56 k

succes

greetz Stratenboek

Ik heb zelf WinME met ISDN en dat probleem heb ik ook. Maar niet altijd. Alleen de eerste 2 a 3 dagen nadat ik mijn harde schijf heb geformatteerd, daarna is het over!
Dat met die komma’s ga ik zekers eens proberen na de volgende format want het probleem is even gek als de oplossing :slight_smile:

Tja, Win Me, en daar durven ze zo’n 300 gulden voor te vragen voor iets wat niet werkt! Verekte schooiers dat het zijn :slight_smile:

Upgrade maar 149 max hoor :wink:

En Windows 95 heeft iedereen toch nog wel liggen, OEM versie of zo…

Die 150 piek is het nog wel waard. Windows 2000 Professional is stuk duurder, maar dan ook veeeeel beter als je toch geen games of zo speelt, dat was een investering waar ik geen spijt van gehad heb (sommige momenten wel, maar zou absoluut niet terug willen naar Windows 98 of zo)

werkt en slechts met één komma (niet te doen hé)

bedankt hé stratenboek

succes ermee

greetz stratenboek

Originally posted by RMX
[B]Tja, Win Me, en daar durven ze zo’n 300 gulden voor te vragen voor iets wat niet werkt! Verekte schooiers dat het zijn :slight_smile:

[/B]

300 pieken?! Het is maar net waar je het haalt dan! Bij een vriend wiens pa het weer van z’n werruk meegenomen heeft ff lenen en dan een duplicaatje draaien! (jaja Tax, ik weet het! :wink: )

Bij mij doet ie dat ook welis hoor! (ISDN) Maar dan gebruik ik gewoon een andere provider en dan is het over! De ene week 12move en dan weer is TMFweb en gaat zo maar door! :stuck_out_tongue: