Internet-restricties bij Internet Explorer

Hoi Cd-freaks,

Ik zit met een heel lastig probleem en krijg het maar niet opgelost. Ik gebruik internet explorer 5.5 en heb overlaatst een beetje met de internet- restricties (configuratiescherm > internetopties > inhoud > internetrestricties instellingen) zitten te experimenteren. Telkens wanneer ik een nieuwe ie-venster krijg ik steed deze foutmelding:
Als ik dan op OK druk krijg ik een lege, witte pagina. Ik moet dus eerst bij internetopties de restricties uitschakelen… . Het vervelende is dat ik dit telkens moet doen wanneer ik een nieuw venster open! Ik heb al geprobeerd de browser eraf te gooien en daarna opnieuw te installeren maar ik vind nergens de uninstall-file van IE. Weet iemand raad met mijn probleem? :rolleyes:

Greetz,
Norky

lol dit gaat dom klinken :slight_smile: download internet explorer 6.0 van microsoft.
installeer hem
en je bent overal vanaf
dan kun je nog bij extra(naasdt favorieten) kiezen voor originele instellingen weer terug zetten :smiley: ) maybe this will help???

oké, ik heb IE 6.0 succesvol geïnstalleerd en het probleem met de internet-restricties is gelukkig opgelost. Wel krijg ik een gamma (nieuwe) foutmeldingen op me afgevuurd maar dat zal wel normaal zijn voor een browser die nog niet zolang uit is. Toch bedankt.

en als je nu eens probeerd internet exporer 6 eraf te gooien, kun je altijd kijken of 5.5 het dan weer goed doet. ikke heb namelijk de schurft aan 6.0 en heb 5.5 eropstaan(nadat ik 6.0 weer had verwijderd)