Internet radio opnemen

vbimport

Hoe kan je dit het beste doen?
Thx!!!

Wat heb je voor een geluidskaart?? ik doe dat met men creative Live Player daar zit een recorder bij.
:cool:

… dan doe je gewoon “What you hear”. Let wel op, dan hoor je alle geluiden die je pc maakt!!

:slight_smile: Howdy

Het simpel weg opnemen van een audio stream via je geluidskaart is natuurlijk mogelijk, echter neem je met deze optie (What U Hear!) ook alle bijgeluiden op van windows enzo… Plus alle buffer underruns, tiks en kliks, noem maar op!

Probeer 't eens met StreamboxVCR, dit programma kan intappen op elke willekeurige audio / video stream van Realplayer enzo…

Download de tool van “Stream Centre”

Deze tool zuigt de hele file, op de max bandbreedte, naar je HDD.

Goodluck!:stuck_out_tongue:

Originally posted by Marsz-=FX
[B]:slight_smile: Howdy

Het simpel weg opnemen van een audio stream via je geluidskaart is natuurlijk mogelijk, echter neem je met deze optie (What U Hear!) ook alle bijgeluiden op van windows enzo… Plus alle buffer underruns, tiks en kliks, noem maar op!

Probeer 't eens met StreamboxVCR, dit programma kan intappen op elke willekeurige audio / video stream van Realplayer enzo…

Download de tool van “Stream Centre”

Deze tool zuigt de hele file, op de max bandbreedte, naar je HDD.

Goodluck!:stuck_out_tongue: [/B]

geinig nooit van gehoord…ff downe dan maar! ik gebruik trouwens ook altijd What You hear…ik neem aan dat dit proggie er niet voor kan zorgen dat je geen underruns hoor??? als de server down gaat gaat de music stoppen dus…doe je nix aan!

der staatn trouwes een hele hoop van die proggies op die site van je…thx…wel handig…

Originally posted by -=HeadLesS=-
ik neem aan dat dit proggie er niet voor kan zorgen dat je geen underruns hoor??? als de server down gaat gaat de music stoppen dus…doe je nix aan!

:stuck_out_tongue: “Als de hemel valt dan hebben we allemaal een blauwe pet”, om maar weer eens een mooie gezegde te gebruiken. :stuck_out_tongue:

Anyway: Deze tool stopt met opnemen op de HD en switched over naar “Pauze”, komt de server terug online dan gaat’ie gewoon weer verder waar hij was gebleven…

Tip: niet te veel browsen als Streambox bezig is, isie n.l. nogal gevoelig voor…

shit, mijn gezegde gaat eigenlijk niet op… :stuck_out_tongue: Najah, Als er een atoombom valt dan krijg je waarschijnlijk wel een underrun… daar doe je i.d.d. nix an… :stuck_out_tongue:

Mazzl.

Originally posted by Marsz-=FX
[B]

:stuck_out_tongue: “Als de hemel valt dan hebben we allemaal een blauwe pet”, om maar weer eens een mooie gezegde te gebruiken. :stuck_out_tongue:

Anyway: Deze tool stopt met opnemen op de HD en switched over naar “Pauze”, komt de server terug online dan gaat’ie gewoon weer verder waar hij was gebleven…

Tip: niet te veel browsen als Streambox bezig is, isie n.l. nogal gevoelig voor…

shit, mijn gezegde gaat eigenlijk niet op… :stuck_out_tongue: Najah, Als er een atoombom valt dan krijg je waarschijnlijk wel een underrun… daar doe je i.d.d. nix an… :stuck_out_tongue:

Mazzl. [/B]

haha ok dan! I get the picture :stuck_out_tongue: