Internet probleempje met sygate

Okey wat’k nu dan heb :confused: :confused:

maar ja; op de “server” is sygate geinstalleerd en daar wordt ook op gewerkt. (gewoon w98 compie) dan op de client (ook w98) wordt het internet doorgelust ontvangen door sygate dan !!
nou da klinkt allemaal wel flex maar m’n probleem is nu = de client kan wel internetten als de server dit niet kan … dit is nu al zo’n 2 weekiez aan de gang !!! start je beide ff opnieuw op werkt de server weer een poosje maar dan ook niet meer … (hier moet je ong denken aan 'n halfuurtje tot 3u !!!)

ThanX Ciao SuperAppelflap

Flikker die Sygate zooi eraf en grijp Winroute! (aan de Lite versie hebbie al genoeg)
Supereenvoudig in te stellen en werkt als een speer! :smiley:

tip een: niet naar wookie luisteren want sygate werkt fijn
tip twee: geen client software installeren, gewoon internet instellen via lan

maar een oplossing voor je probleem heb ik niet…

wat is dat nou iedere x ? heb ik een lap txt getikt, refreshed IE opeens? nouja, in het kort.

stel:

Server : 1 internet verbinding en 1 lan (laatste is ingesteld op 192.168.0.65)
client : 1 LAN met IP : 192.168.0.66, voeg toe: standaard gateway : 192.168.0.65 en exact hetzelfde IP adres in dns box
reboot, eventueel reinstall van sygate (maar kan net zo goed met ieder ander internet sharing prog.)

Originally posted by koning
[B]tip een: niet naar wookie luisteren want sygate werkt fijn
tip twee: geen client software installeren, gewoon internet instellen via lan

maar een oplossing voor je probleem heb ik niet… [/B]

Sygate zal vast wel goed kunnen werken, maar ik heb wel vaker problemen ermee gehoord! En je kan het idd ook gewoon in windows regelen, maar waarom zou je als Winroute vet makkelijk is! En gelijk werkt! Probeer maar eens voor de grap anders!

Ik geef Wookie gelijk op dit punt… Sygate kan wel werken, maar is niet echt het stabielste product wat er te krijgen is!

Okey zo als SoulShower 't me verteld zo heb’k alles ook ingesteld … nou mannuh aangezien 'k dr vanuit ga dat jullie dr allemaal wat meer verstand van hebben … ga’k toch uz n x proberen WinRoute proberen …

maar er zijn dus geen oplossingen voor dit allejezus vage probleem :confused: :confused:

Ciao Coen