Internet kosten beheersing crack?

vbimport

Wie weet waar ik of effe mailen een crack voor ikb zodat ik zonder een limiet en zonder en te weten te komen dat online kan zijn of ben geweest

mzzl stratenboek

uhhmm, Laat me raden, Je pa heeft IKB geinstalleerd zodat jij de telefoonkosten niet te hoog opdrijft, en nu wil jij een progje om dat te omzijlen? Zonder dat je Pa er achter komt

Er bestonden vroeger in de tijd van de BBS-kes wel proggies die je kon opsturen naar bvb een bedrijf, per mail, en wanneer zo’n lul die dan opende kon jij surfen op kosten van die firma, maar of dat nu nog bestaat??

IKB registreerd toch maar van 1 inbelnr.? (kweet 't nie meer)
Als dat het geval is dan leg je toch gewoon ff een zonnet accountje aan (of id.) en die wis je gewoon elke keer! Toch een normaal (lokaal) inbelnr. dus als je pa gespec. rekening krijgt zeg je gewoon dat het een vriend van je is!

L8rz…!

Vergis ik me niet als ik zeg dat IKB wordt opgestart bij het starten van de compu? Als je win98 hebt moet je ff bij uitvoeren MSCONFIG intiepen, daarin IKB uitzetten, opstarten, netten, MSCONFIG weer aanzetten, opnieuw opstarten en niemand merkt het!

Awel, den groenten, da DN :slight_smile:

Greeeeeeeeeeeeeeetzzzzzzzzzzzz