Internet Explorer vraagje

vbimport

Ik heb een vraagje over Internet Explorer, omdat als ik aan het downen ben, kan die maar maximaal 4 download window’tjes openen. Is dit een instelling van IE en kan ik dit dan aanpassen? Daar het verschikkelijk irritant is, als je kabel/ADSL heb…

Gebruik getright voer alle urls (of klik de download bestandjes aan en zeg dat die erbij 3 moet beginnen en bij de rest later) in en als die klaar is met downloaden gaat die verder met de volgende.

Grzz.
Mess

http://www.getright.com
Voor serial moet je ff mailen.

Go!zilla doet hetzelfde

voor de serial van getright kijk je gewoon op een twilight.

lang geleden stond getright op twilight, en je zoekt gewoon ff en daar staat serial bij in het menu

grtz +he cross

Leuke antwoorden, maar nog geen antwoord op mijn vraag… Iemand die het antwoord wel weet?

Leuke antwoorden, maar nog geen antwoord op mijn vraag… Iemand die het antwoord wel weet?

Er zit GEEN instelling in IE om je een maximaal aantal Downloads in te stellen. Het ligt dus of aan je verbinding of aan een bug in de IE. Ik zou zeggen download de nieuwste versie van IE en probeer het daar mee.
Lukt het nog niet, volg dan gewoon de raad op van de andere posters!!!

L8erz :slight_smile:

Heb hetzelfde probleem gehad.
Deze oplossing werkte voor mij wel!
Hopelijk ook voor jou.

Sluit IE en open opnieuw IE en ga wederom naar die page en download de volgende 4.

Nogmaals dit werkte bij wel.

maybe regedit?

ergens in register ofzow

zoek ff op ie en een sleutel met waarde 4 ofzo

wel backup eerst, never know

Op www.speedguide.net staat een patch om het aantal current connections per server te verdubbelen. Het zet de volgende twee waarden in de registry;

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings]
“MaxConnectionsPer1_0Server”=dword:00000010
“MaxConnectionsPerServer”=dword:00000008

uitleg (van de site);
The following patch increases Web page loading speed, by doubling the number of possible concurrent open connections. For example, imagine a web page has 20 images and some text - in order for your browser to get all these files, it opens 2 or 4 concurrent connections, depending on the Web server. Doubling the number of open connections allows for faster retrieving of the data. Please note that the patch sets some values outside of the HTML specs. If you decide to install it, backup your Registry first. Changes will take effect after you reboot.

Weet niet op dit het probleem oplost.