Internet Explorer 6 probleem/vraag

vbimport

Heb zo een probleem en/of vraag omtrent dwnl. met IE6

Heb hem een uurtje geleden gedwnl en doet het best goed maar nu probeer ik iets te dwnl, wat natuurlijk ook wordt gedaan, maar zonder mij enige vragen te stellen.

Normaal krijg je altijd vraagjes, zoiets als saven of gelijk openen en waar saven, nu krig ik deze vraagjes niet meer.

Waar kan ik dit opsl, want nu wordt alles gedwnl op een plekje waar ik het niet echt wil.
En opened het bestand gelijk(probeert altans)

graag tips/hulp

The Observer

Dat is redelijk vaag, ik heb internet explorer 6 toch 3 weken op de computer gehad, en ben die niet tegen gekomen(werd me gewoon normaal gevraagt waar ik het neer wou zetten net zoals 5.* )

probeer eens naar extra te gaan en dan heb je daar geloof ik de optie originele instellingen herstellen.

kan best zijn dat je perongeluk iets hebt veranderd in de instellingen.

Originally posted by Tha_Stranger
[B]Dat is redelijk vaag, ik heb internet explorer 6 toch 3 weken op de computer gehad, en ben die niet tegen gekomen(werd me gewoon normaal gevraagt waar ik het neer wou zetten net zoals 5.* )

probeer eens naar extra te gaan en dan heb je daar geloof ik de optie originele instellingen herstellen.

kan best zijn dat je perongeluk iets hebt veranderd in de instellingen. [/B]

He thx heeft gewerkt, alleen ik snap het nog niet helemaal ik heb gewoon alleen geinstl niks veranderd en nu weet ik nog niet waar nu precies de fout lag.

Maar mijn dank is groot.

The Observer