Internet drijft surfers tot woede

Dit komt me wel bekend voor eerlijk gezegd…
En zoals we denk ik allemaal weten het richt toch niks uit maar lucht soms wel op :wink:

Bijna tweederde van de websurfers heeft last van woede-aanvallen tijdens het internetten. De belangrijkste oorzaken zijn plotseling verbroken verbindingen of webpagina’s die ineens onvindbaar blijken.

Onderzoekers van het Britse NOP Omnibus zijn erachter gekomen dat de meest voorkomende manier van afreageren bestaat uit de computer uitschakelen en iets te drinken pakken. Dat is althans de strategie in driekwart van alle gevallen in Groot-Brittannië.

Anderen gaan een partijtje zitten vloeken achter hun scherm, of gaan schreeuwen tegen hun partner of huisdier. Internetwoede komt bij mannen (62 procent) overigens meer voor dan bij vrouwen (59). Dit alles meldt de Britse internetdienst Ananova.

bron Telegraaf

ja hoor! helemaal mee eens! Ik vermoord de hele wijk als cdfreaks weer eens down ligt. Ik mishandel mijn computer. Ga schietspelletjes nadoen op scholen. uhm jeez ik wordt dan zo ontzettend boos. En tegen de tijd dat ik bedaard ben, ligt cdfreaks weer plat zodat het spelletje weer van voren af aan begint. sjonge jonge jonge… Ze hebben echt gelijk! Verbieden moeten ze het!

wie kan het cynischer?:wink: ben benieuwd :smiley:

Ik krijg ook de kriebels als ik weer mensen zie die een vage topic omschrijving gebruiken, niet de zoekfunctie gebruiken of een regel overtreden op dit forum…kost me af en toe ook best moeite om mijn agressie binnen te houden…maar gelukkig gaat me dat nog steeds (net) goed af :wink:

Ik walg ervan als mensen niet eens weten hoe ze met google de domste vragen al geantwoord kunnen krijgen , dat ik voor de triljoenste keer moet uitleggen wat scsi , ide , dimm en divx betekenen. Dan trekt het wit voor mijn ogen weg , start Quake op en begin op wat bots te schieten , maar daar is niks aan , dus ik zoek een internetserver op en probeer daar allemaal mensen af te schieten , dat lukt niet want die zijn allemaal veel beter , allemaal 14 jarige pubers die niks anders te doen hebben dan op pappa’s computer de hele dag quake te spelen in plaats van hun krantenwijk af te maken zodat ze eigenlijk hun eigen computer kunnen kopen. Neeej , dan de drivers van windows xp , opeens wordt 3dfx klote ondersteunt en begint de langzame haat jegens bill gates steeds groter te worden , maar ondertussen zet ik wel braaf windows xp op mijn machine ,want ik moet toch ook wat doen in mijn vrije tijd en op mijn werk snappen ze me niet , dan zijn je sigaretten op , moet je nieuwe halen , maar de winkels zijn dicht en het tankstation sluit net zijn deuren als ze je aan zien lopen , dus je schopt wat tegen die schuifdeur aan en dan bellen ze de politie , kun je weer rustig proberen uit te leggen dat dat allemaal ligt aan de COMPUTER ! en dat snappen die lui weer niet want die hebben nog nooit zo’n ding van achteren en van binnen gezien en kunnen niet kijken in het hart van de echte hardwarefreak , en ze willen helemaal niet weten hoe dat allemaal gaat ,ze vragen of je aan de drugs bent en of je je frustraties wel kwijt kan…

dat laatste lukt soms best wel aardig

Ken het jammer genoeg word soms wel eens kwaad maar valt over het algemeen best mee.
Maar men girl kan er wat van (boos worden) ze heeft weinig of geen verstand van een computer en als er dan iets niet lukt of ze vindt iets niet dan is dat uiteraard mijn schuld. En inderdaad dat is de moment om iets te drinken;)

Nee, als ik weer eens helemaal gestrest ben van internet dan surf ik ff naar nbf.cdfreaks.com post een shit load onzin in alle (Dutch) forums en ben weer helemaal relaxt.

Wat wel erg problematisch is, is als CDFreaks down is dan raad ik een hoop mensen af om bij mij in de buurt komen.

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]Ik walg ervan als mensen niet eens weten hoe ze met google de domste vragen al geantwoord kunnen krijgen , dat ik voor de triljoenste keer moet uitleggen wat scsi , ide , dimm en divx betekenen. Dan trekt het wit voor mijn ogen weg , start Quake op en begin op wat bots te schieten , maar daar is niks aan , dus ik zoek een internetserver op en probeer daar allemaal mensen af te schieten , dat lukt niet want die zijn allemaal veel beter , allemaal 14 jarige pubers die niks anders te doen hebben dan op pappa’s computer de hele dag quake te spelen in plaats van hun krantenwijk af te maken zodat ze eigenlijk hun eigen computer kunnen kopen. Neeej , dan de drivers van windows xp , opeens wordt 3dfx klote ondersteunt en begint de langzame haat jegens bill gates steeds groter te worden , maar ondertussen zet ik wel braaf windows xp op mijn machine ,want ik moet toch ook wat doen in mijn vrije tijd en op mijn werk snappen ze me niet , dan zijn je sigaretten op , moet je nieuwe halen , maar de winkels zijn dicht en het tankstation sluit net zijn deuren als ze je aan zien lopen , dus je schopt wat tegen die schuifdeur aan en dan bellen ze de politie , kun je weer rustig proberen uit te leggen dat dat allemaal ligt aan de COMPUTER ! en dat snappen die lui weer niet want die hebben nog nooit zo’n ding van achteren en van binnen gezien en kunnen niet kijken in het hart van de echte hardwarefreak , en ze willen helemaal niet weten hoe dat allemaal gaat ,ze vragen of je aan de drugs bent en of je je frustraties wel kwijt kan…

dat laatste lukt soms best wel aardig [/B]

Totally agree, maar gebruik wat vaker de enter knop zodat iedereen ook begrijpt waar je het over hebt! :stuck_out_tongue:

Originally posted by Sorcerer
[B]

Totally agree, maar gebruik wat vaker de enter knop zodat iedereen ook begrijpt waar je het over hebt! :stuck_out_tongue: [/B]

Was bedoelt a la Youp Van 'T Hek die ergens frustie over wordt… ratelt ie ook aan 1 stuk door… :slight_smile:

:slight_smile: