Internet downloqden ? programma gezocht!

vbimport

ik zou dus graag het Internet downlaoden.
Heeft iemand een goed download programma waar ik het mee kan downloaden ?

Dank U bij voorbaad

::eek:ma:::wink:

Ja http://www.tucows.com en dan moet je zoeken op:
Internet Downloader. Dan word ut gezipped en gewrite
op een A:\ disk

Grtz,
RMX

ik heb het geprobeert wat je zei maar ik vind dat programma niet ? Ik heb ondertussen eventje geprobeert om al enkele paginas gewoon op te slaan op discette maar dat lukt niet ?
Na een tijdje zegt mijn computermachine iets zoals dit :
Niet voldoende schijtruimte of zoiets ?
Wat kan ik nu doen ?
Welk programma heb ik nu nodig ?
kan mijnheer de taxman even helpen , dat lijkt me een vriendelijke jongen.Of is mijn computermachine kapot ? Het is altans een van de nieuwste super digimon machines , het is een super 286.wie o wie kan me helpen ?

:f:):f:(:eek:

Je koopt ff een nieuwe hd, zodat je wat meer plaats hebt :wink:

ROFL :D:):D:):smiley:

Tzal wel aan mij liggen…maar volgens mij begin ik een grondige hekel te krijgen aan die gast.

Iets serieuzer mag wel zucht

:(:(:(:(:frowning:

ach tax, ik leef met je mee
hij maakt het immers iets te bont :frowning:
precies nog een kindje van 5

Een tip, negeren, gat het vanzelf over.

Misschien een beetje een late reactie maar… er is een http downloader. Deze kon alle pagina’s en bestanden binnen een bepaald domein downloaden.

Was origineel voor sexsites waar je een gratis abo kon krijgen voor drie dagen ofzo. De opzet was dan dat je de hele pagina op je gemak kon bekijken, ook na die drie dagen.

Ik weet niet, misschien dat je hem vindt met copernic ofzo… suc6

Nou ben ik al zo’n 6 jaar bezig om het gehele internet te dwnld. 1/9 heb ik al op 22.000 cdr’s staan. Maar beste Pokemon heb jij Afganistan en Burkinafasa al op je floppy ? Wellicht kunnen we ruilen want ik heb de Maladiven en de Congo dubbel hier. Ik heb alles opgeslagen in het DOS 1.3 format en jij ? Trouwens zit die inrichting voor hoogbegaafde bij jullie op een LAN of WAN (DIT IN VERBAND MET DE DATA OVERDRACHT)Nou Pokemon ik ga weer verder met het internet dwnld want ik wil VOOR de bruiloft van Maxima en Alessandro klaar zijn er mee !
Tip: gebruik een download asselereetor :slight_smile:

(Sorry maar dit kon ik niet laten en ik doe het nooit meer)

[Edited by XiNiX on 05-03-2001 at 19:40]

Originally posted by XiNiX
(Sorry maar dit kon ik niet laten en ik doe het nooit meer)

Jij hebt genoeg krediet om dat af en toe een keer te mogen…
domme vragen domme antwoorden :smiley:

Stom stom stom stom stom dat ik daar niet eerder aan had ged8 :slight_smile:

Ik zit al een jaar of 5 op het net (tering wat lang) in die tijd had ik al heeeeeeeel erg veel ervan kunndn downen dat had me nu de foonkosten bespaard

DOM van me egg waaar

hmpf

LOL :smiley:

argh…
ik verslikte me in me drinken van het lachen
:D:D:D:D