Installatiecode: rijbewijs

vbimport

hey :wink:

Ik probeer ‘mijn rijbewijs zonder omwegen’ door flor koninckx te installeren, maar je hebt daarvoor een installatiecode nodig. De ze verkrijg je normaal door naarhun dienstennummer te bellen, maar je an sechts drie maal telefoneren. Deze editie is ook van 1997 (een originele) en hiervoor geven ze geen codes meer. Ik vind het een hele domme regeling, zit ik hier nu met goede originele cd, gewoon belachelijk vind ik het. :eek: :rolleyes:
Deze installatiecode hangt af van je serienummer van de cd en van een machinecode die dat programma berekend (deze verschilt dus bij alle computers).
Heeft er hier iemand een ideetje?? :confused:

Alvast bedankt, xx :bow:

Er zit weinig anders op dan toch bij de makers van de software aan te kloppen, want elke andere manier is niet toegestaan op dit forum…ook al heb je de originele CD.

Misschien dat ze je op de website wat beter kunnen helpen ?

hebben ze in België de euro eruit gegooid en betalen ze daar weer in Belgische franken? of is die website niet ge-update sinds 1997? :wink:

Het lijkt me sowieso geen goed idee om voor je rijbewijs te leren met een cd van '97. Sindsdien is er heel wat veranderd op’t vlak van verkeerswetgeving.