Inlog probleem

vbimport

Wanneer ik wil reageren op het nieuws van cdfreaks wordt m’n wachtwoord niet geaccepteerd teven staat er een leuke schrijffout in de Posting Guidelines.

Begin met mensen afzeiken of schelden. Houd het gezellig aub !

Moet waarschijnlijk zijn, begin niet met …etc.

alvast bedankt.

Ik zal em hier in het NL beantwoorden, maar het is eigenlijk de bedoeling dat in dit forum (niet taalspecifiek) in het Engels gepost wordt.

Kan te maken hebben met je cookie instellingen…
Maar wordt je als user niet meer herkend, of is het alsof je password verlopen is?

Voor wat betreft die feedback mbt Posting Guidelines…dat laat ik aan iemand anders over :wink:

Gedraag je Cyberbart, dit is geen forum voor onzin!

Hoi , ik heb ook een probleem met het inlogge , Ik kan me niet inlogge , maar ik ben wel gerigistreerd , en ik krijg een password en username gemailt dan , en dan ga ik me registreren ,en dan zegt hij Verificatie niet geslaagd. Je bent niet ingelogd. dit
, en ik weet zeker dat ik m’n password en username niet verkeerd doe , wie weet de reden waarom het niet lukt
PM me dan als Je wilt :slight_smile:

Dank U

Enige dat ik me zo kan bedenken is dat je hoofdletters en kleine letters niet goed overneemt.
Het wachtwoord is namelijk gevoelig hiervoor.

Een hoofdletter A is niet hetzelfde als de kleine letter a.

PM me anders om welke user account het gaat…want met deze kun je het blijkbaar wel.