Inleiding!

vbimport

Hallo,

Misschien ken je ons al vanop DFF ?

We zijn dus die kerels die elke week 5 gratis cdz weggeven verbonden aan een opdracht .

We zullen onze eerste wedstrijd vrijdag bekend maken.

Alle vragen die er nu nog zijn kunnen hieronder gesteld worden.

We vragen hierbij ook toestemming aan de admins om deze contest te houden.we zijn geen LAMERS we zijn enkel gek :stuck_out_tongue:

hmm nee ken je niet, maar zal wel komen omdat ik niet op DFF kom :slight_smile:

maargoed je vroeg wat de admins ervan vinden… tja dat weet ik nog niet, ligt eraan wat voor opdracht het is…

vergeet niet dat in de regels staat vermeld: geen illegale postings en dingen… maar gratis backup-cd’s vinden de freakers vast niet erg

:cool:

maar wat houden die cdz dan in ?

je mag ze zelf kiezen:
je kan kiezen tussen divx en pc games en dc games en ps2 games en veel meer enz .
Het zijn er allicht zeer veel:)
Je hebt dus een grote keuze aan cdz:)

Ik proef zo’n beetje toch advertentietaal door het geheel…

Maar een goede actie speciaal voor freakers hier is natuurlijk altijd welkom. CD Freaks steent en laten we dat vooral niet vergeten :wink:

zoiets is natuurlijk altijd mooi meegenomen :wink:

jah ik ken je al van DFF en dit zijn geen lamers! met een beetje geduld krijg je je 5 cds.

Flapdrol ik hoop dat je weer terug komt op dff of dat je hier snel een wedstrijd organiseert.

Ja man! Dit is c00l, doen ze op DFF ook. Ik vind dat kei mooi dus orgraniseer maar een paar van die acties en laat mij maar winne :smiley:

Gratiz cds :smiley: :smiley: :smiley:

kom maar op met die cdz