Inktcartridge navullen

vbimport

Wie weet een lekker goedkoop (www-)adresje om inktcartridges van HP na te vullen ?

Alvast bedankt!!!

Geen idee wil je alleen ff waarschuwen dat je dan je garantie verlies dus doe dat pas na je garantie periode (hp kan zien dat je nagevulde cartridges gebruikt hebt…)

Cya

Heb zelf eens zo’n na-vulpakket gehaald
Ik wil het je afraden.

Als ik ging printen kreeg ik niet zo’n mooie kleur zwart.
Het verschil was heel duidelijk.

Maarja je moet het zelf eens proberen en dan kun je pas oordelen

Voor alleen tekst kun je het wel doen,voor alle andere toepassingen krijg je nooit dezelfde kwaliteit op je ondergrond.

ja kwalieteit is mischien eits minder maar vul oop voor F10. een patroon inktrefill.hompage.com sucses

Ik heb dat pas ook 1 week geleden gedaan voor de eerste keer.
Ik heb kleur bij gevuld.
Het is wat moeilijk om de kleur inkt patroon open te krijgen maar de rest is simpel.
Ik merk alleen maar dat de kleur rood niet zo perfect is. Ik heb 1400 fr betaald.
Ik kan de kleur 3x bijvullen en zwart ook 3x.
Ik ben daar toch content van.
Hangt natuurlijk af welk merk bijvul kit je koopt.

Ik weet dat er een zaakje in Utrecht zit op de Voorstraat tegenover de AH (die vlakbij het grote postkantoor) die ook door hun nagevulde inktcartridges verkoopt!

Ik weet niet of iemand daar in de buurt woont, maar ik meld het ook maar gewoon!

Op beurzen staan ze ook vaak ermee! Dan krijg je reeds voorbereide cartridges erbij (met een gaatje bovenin) en 2 naalden om ze te vullen!
Als je van plan bent om ze daar te halen dan moet je gewoon tegen ze zeggen dat je 2 setjes wilt en 1,5 betalen! Lukt vaak bij die stands wel (die vd inktbijvullen dan)!

L8rz…!