Inkoopprijs cdr?

vbimport

voor hoeveel kopen jullie een CDR in?

laat het me weten via de poll

ik koop ze voor Æ’ 0,99 zonder jewelcase. Jewelcases haal ik wel bij de Shell, daar heb je van die leuke 12move cd’s die je gewoon kan meegappen :smiley:

ik voor 0,77 nlg

Ach, ik koop nooit zoveel cdr’s, dus geen spindels enzo: dus ben je wat duurder uit.
Nu is er wel goedkope aanbieding 10z80min That’s Write: F12,5
Dus dat valt wel mee, is eigelijk wel goedkoop als je cdz per 10 in jewelcase koopt :smiley:

Greetz

hehe de laatste keer dat ik cd was gaan shoppen was met dee-ehn In duitsland…toen waren de platiums op spindel voor een 70 pfenning ofzo…
toen zeiden we dat we er 20 wilden ofzo…werden wel een beetje raar aangekeken die vent dacht 20 cd,s maar wij bedoelden 20 spindels van 25 :slight_smile:
en toen had ie ze eindelijk bij elkaar moesten we ook nog 80 cdz ofzo in jewelcase…
LOL die vent vergeet ons nooit meer :slight_smile:

Laatste keer dat ik een spindel kocht was dat 700 BFr. voor 50 CD’s. Dat is dus ook zo’n 77 cent per CD. Jewelcase moeten ze zelf maar kopen :smiley:

greetz

Haha ja Xian dat weet ik nog, toen hadden we in totaal iets van 780 cdrz :slight_smile: Waren dus nog meer spindels… en die vent maar gek kijken

Alhoewel… ik ben ook nog eens met een ander CDR’s gaan shoppen toen keken ze gek op toen hij zei: doe me er 1000 (platinum 80) met jewelcase… en ik daarna zei doe me er 500 op spindel :slight_smile:

lol

mijn cdr`s zijn trouwens bijna op dus…
ik moet binnenkort maar weer eens een bulk voorraad gaan halen :slight_smile:
met jewelcase dit keer…
wat kosten die tegenwoordig nog ?

Hahaha dan gaan we toch?
Met JC zit je zo rond DM10 per 10… 80min dan wel

welk merk is dat dan ?

Platinum, Silverblue, Parrot enz

mooi zo dan word het dus een hele shit load platium met jewel case…

Misschien dat ik dan meteen ook wat nieuwe pak heb er nog maar 100… en aangezien ik mijn harde schijf aan het opruimen ben… :slight_smile:

100x700Mb is 70 gieg…zo groot is je hdd niet hoor.

Ik heb er vandaag 500 met jewelcase gekocht voor fl. 1.02 per stuk en 100 in softpack voor fl. 0,78 en ze weten niet wat ze zien daar in duitsland.
en hier lekker met vette winst verkopen.

waren die met jewel case ook platium dodge ?

die met Jewelcase waren ook Platinum.
en die in Softpack ook.

thnx…

in softpack is kut daar zit geen label op dus totaal niet krasbestendigd en goed voor de vingervlekken :frowning:

ja en m`n jewelcases zijn zowieso op…
kan toch niet elke week bij de shell 10 cds mee blijven nemen ?