Infrarood extension schema

vbimport

Ik ben op zoek naar een schema waarmee ikzelf een infrarood extension set in elkaar kan solderen.
Om even duidelijk te zijn zal ik even uitleggen wat ik zoek:
Bij ons in de badkamer heb ik een paar boxen hangen. Die worden aangestuurd door de stereo die in de slaapkamer staat. Nu wil ik dus iets maken dat het mogelijk is dat ik in de badkamer de stereo in de slaapkamer kan bedienen met de ir afstandsbediening.
Ik ben dus op zoek naar een schema waarin een infraroodontvanger zit, en een 2e infraroodled die ik in de slaapkamer weer kan inbouwen die de ontvangen signalen van de ontvangstunit weer doorstuurd naar de stereo.
Als iemand hier iets voor weet hoor ik het graag.

Hier staat wat leesvoer, maar waarom zelf maken? Je kunt ze ook kant en klaar kopen.

ik was zelf ondertussen ook nog verder wezen zoeken (verschillende zoektermen waarvan de beste ir repeater was) en had zelf die marmiteks ook al gevonden, maar ook een pagina met een duidelijk schema: http://www.pdawin.com/irtranceiver.html
ik denk er trouwens over om gewoon een marmitek aan te schaffen (voor 26 euro ga ik niet liggen klooien) maar mischien heeft iemand anders er nog wat aan
in ieder geval bedankt voor het meedenken