Informatique?

vbimport

Hoi,

ik gan mijn computer bij Informatique kopen. Nu is er een klein probleempje. Ik woon ongeveer 150 kilometer bij Informatique vandaan. Ze leveren wel aan huis, dat is het probleem niet. Maar als er wat met de computer aan de hand zou zijn, hoe gaat dat dan ? Heeft iemand hier ervaring mee ?

Mzzl

Ik kom al een paar jr bij Inform
wat garantie betreft zit je daar wel goed
Ik had een plextor cd rom writter was een week voor de afloop van de garantie kaduk
Ik kon kiezen of voor niks laten repareren
kon wel 3 a 4 weken duren of 80% van de nieuw-prijs terug en een andere kopen vond ik wel netjesā€¦

Zo zo netjes is dat niet Crazy. Als je binnen de garantie periode zit moeten ze hem gewoon voor 100% vergoeden of een nieuwe geven. Daar is het toch garantie voor? Enne VengaBOY, ik heb mijn pc bij A-Class gekocht. Misschien weet je het wel, maar dat bleken een stelletje oplichters te zijn. Ze bestaan nu al niet eens meer! Maar goed, ik heb nog geen problemen met mijn pc gehad die ik niet zelf kon oplossen.

Misschien als je er weinig tot geen verstand van hebt, is het toch verstandiger om dichter bij huis te kopen. heb je er wel verstand van, koop hem daar maar waar je wilt. Mijn ervaring is dat hardware in je pc meestal jaren mee gaat.

Goede & duidelijke zaak

Heb goede ervaringen met informatique

CRAZY_GIJS

Als je toch wel gaan reizen, kan je ook naar ACI-computers gaan in Zoetermeer. Tot nu toe alleen goed zaken gedaan.

Neem maar ff een kijkie op www.aci-computers.nl

http://go.to/f1game

Ken Informatique goed. al veel gekocht. oa een HD die binnen een jaar kaduk ging. Nou is hun eigen garantie dat als iets kapot gaat binnen een jaar ze het zo omruilen. Ik met mijn HD naar Informatique en binnen 5 minuten een nieuwe gekregen. Geen enkel gezeik of zo. Perfect. ACI is ook zeker niet slecht. Trouwens Powerline ook nooit problemen mee.