Informatie gevraagd over een speciale haarstijl ;)

vbimport

yow, men vriendin wil haar haar gaan laten vlechten , maar ze was eigenlijk nog benieuwd naar het eind resultaat, en daarom had ik haar voorgesteld om ff een foto te geven, zodat ik die kon photo shoppen

Het probleem is dat ik nu geen kapsels vind met zo van die vlechten :frowning:

het zijn dus niet dreadlocks van ne cm breed ofzo, maar meer zo van die vlechten die je wel is ziet bij indiaanse meisjes, weet iemand wat ik bedoel?

Ik heb me ff rot gezocht, maar niks gevonden, heeft er iemand voor mij wat foto’s, want tegen morgen zou die da moeten weten

je bedoeld van die hele kleintjes?! Zodat ze er een heleboel van krijgt?!

Kweetniet of het waar is maar ik hoorde het ooit eens dat als je van die vlechtjes nam je daarna je haar moet laten afknippen

en ik moet er niet aan denken als mijn vriendin haar haar laat afknippen :frowning:

Die vlechtjes krijg je er nooit meer uit man!!

Hej Wookie gefeliciteerd met je status :slight_smile:

maareuh idd de enige manier om ze eruit te krijgen is knippen he… en dat is KUT in mijn ogen…

maarja als je van kort houdt…

yep, zo van die hele kleine, iem. foto’s?

Originally posted by Dee-ehn
[B]Hej Wookie gefeliciteerd met je status :slight_smile:

maareuh idd de enige manier om ze eruit te krijgen is knippen he… en dat is KUT in mijn ogen…

maarja als je van kort houdt… [/B]

Thx ja! :wink: CD freak … koel! :wink:

Behalve dat je haar breekt door die vlechten, is het ook nog eens lood zwaar (voor je hoofd en haarvaten dan). De kans dat het daarna inderdaad kort geknipt moet worden is zo’n 80%. Laat je vriendin er dus nog maar eens goed over na denken… :wink:

En als je niet van kort haar houdt moet je maar tegen haar zeggen dat je die dingen vreselijk lelijk vindt… een leugentje voor bestwil mag wel! :slight_smile:

veel reply’s maar nog geen foto’s :frowning:

Is dit niks voor d’r:

Of gewoon laten groeien:

Haha!

(je kon ze nie zien net zeker?! Stonden op een Geocities; heb ff op ander accountje gepleurd!)

Nou uhh van die kleine vlechtjes zijn mega-cool ja uuh gewoon mooi dus. Maaruh je haar er af knippe?? nooit gezien. Op skool zie ik da vaak en dan paar maanden er na is ut er weer uit gehaald ofzow

Sorry Wookie maar je pics doen het niet :frowning:

Originally posted by Dee-ehn
Sorry Wookie maar je pics doen het niet :frowning:

gefixt!

Tering Wookie wat een lekkere wijven

ok ik geef ik toe ik lieg :slight_smile:

Tja kan ook maar daar zou mijn vriendin me niet blij mee maken :slight_smile:

denk niet dat ze daarmee kan lachen

zoals je ziet heb ik wel ff gezocht voor je! :wink:

Als ik een goede connectie had zou ik je wel ff een cdtje met meiden sturen Mattel (heb ik vast nog wel ergens) dan kun je daaruit je kapsel zoeken…

Ik heb nog hier ergens die Metamorphose CD liggen, maar ik kan me nog wel herinneren dat de 6 modellen daar nie van dat haar hadden! Jammer! :stuck_out_tongue:

Wook… die cd zoek ik al heeeeeeeeel erg lang (was van Cosmopolitan ofzow he) :wink: