Info die je pc uitzend als je online bent

vbimport

Hai,

Is er een manier om (software-matig dan wel) om te voorkomen dat je pc al die dingetjes uitzend zoals hij dat doet? Ik heb bijv. op deze pagina gezien wat er allemaal te lezen is over mijn pc-tje. En dan zit ik nog achter een router. Is dit te voorkomen zonder al te veel omwegen (lees: via siite die gebruikt wordt als proxy oid) En ik mag er uiteraard geen last van hebben als ik aan het gamen ben lol. Als het niet helemaal onvermijdelijk is zou ik graag wat tips willen hebben hoe ik wat ik allemaal uitzend zo minimaal mogelijk maak. Kijk IP adres weet ik wel das niet zo maar te doen maar de rest lijkt me toch wel iets wat niet onoverkomelijk is maar jah ik weet het niet. Mijn tweede vraag is dan eigenlijk wel van : Hoe doen ze dat? Met wat voro software. Niet dat ik het zelf wil gaan gebruiken want ik zou niet weten wat ik er mee moet dus…

mzzl Dúnedain

De site leest gewoon je HTTP request uit denk niet dat daar veel aan te doen is

De info die op die pagina verschijnt stelt niets voor…
Wat edje_007 zegt…

Bij mij geeftie aan dat ik in Noord-Holland zit…en dat is toch echt Brabant…dus ik zou me niet druk maken als je een firewall hebt die de poorten beschermt.