Incd probleem

Ik zit met een probleem met incd… kzit er al redelijk lang op te zoeken ma kvind nergens een oplossing.
Als ik een incd in mijn pc steek moet xp normaal een icoontje tonen in de systeembalk met een groen lichtje ofzo; maar dat gebeurt niet: hij herkent de incd niet en als ik iets ernaar wil schrijven zet hij het in de wachtrij. Maar ook als ik dan zeg dat hij de bestanden van in de wachtrij op de cd moet zetten; zegt xp dat dat niet gaat…

Kan iemand mij helpen?? :confused:

Groeten

Is die cd wel goed geformatteerd? Helpt opnieuw installeren van Incd ook niet?

Kzeg het kheb al allles geprobeerd: en de cd is geformatteerd op een andere pc; er staan bestanden op, die ik kan openen. Ik kan alleen niet schrijven naar een incd, want dan zet hij de bestanden in een wachtrij (zie screenshot)

InCD moet wel geinstalleerd zijn op de PC waar je de bestanden wilt branden hoor, op dat plaatje lijkt het mij alsof je de bestanden wilt branden met de ingebouwde brandfunctie van Windows XP, en die is gewoon slecht…

Dus: installeer InCD (www.nero.com) op de PC waarmee je bestanden wilt branden en schakel die ingebouwde brandfunctie van Windows XP uit. Zie hier voor meer informatie.

Kben nie dom eh; tuurlijk is incd geïnstalleerd. En dat is juist het probleem: dat IMAPI van xp het touw in handen neemt terwijl incd niets doet… (en IMAPI staat nochtans uitgeschakeld)

Ik weet niet precies hoe het met InCD zit, maar met Nero Burning Rom was het altijd zo dat als je een multisessie cd wilde maken, om meerdere keren bestanden op de cd te branden, je altijd de sessie moest opslaan, en als je dan wat erbij wilde zetten, je eerst de sessie moest openen, zodat er een lijstje stond met al gebrande bestanden.
Vervolgens ging Nero dan verder branden op het punt waar de vorige bestanden ophielden.
Als ik een cd wilde branden waar al bestanden op stonden, zonder de sessie te openen, schreef hij de nieuwe bestanden wel, maar verdwenen de oude bestanden als het ware.
Zou het kunnen zijn dat je voor InCD ook niet aparte sessies moet opslaan om vervolgens nieuwe bestanden toe te voegen?

Nee, ik kén incd wel, en kweet ook hoe dat zou moeten werken (op mijne andere pc gaat het wel) ma om de een of andere reden herkent hij de incd nie…:confused: