Inbel probleem

vbimport

Nadat ik ingebeld heb,en de gebruikersnaam en het wachtwoord nagekeken is word de verbinding meteen verbroken,terwijl de gebruikersnaam en het wachtwoord het op een andere PC wel doen.
De modem zelf is ook goed.

<b>OP DE ANDERE PC???</b>

je kunt een inbel verbinding niet twee keer tegelijk gebruiken vriend! Of gebruik je maar een pc tegelijk? zoja, ik heb dat probleempje ook gehad, maar (sorry sorry sorry) ik ben vergeten hoe ik het opgelost heb…

Neem gewoon een andere Prov en check uiteraard je modem drivers.

succes ermee! masterBURNER

Ja ik gebruik maar 1 PC tegelijk.

Check je TCP/IP instellingen, en verglijk die eens met die andere pc.
Kijk voor de rest je andere netwerk instellingen ook ff na.

een inbelverbinding maar een keer te gebruiken???

laat me niet lachen …

Het is perfect mogelijk om met dezelfde login/pasword vanaf verschillende pc’s tegelijk een verbinding tot stand te brengen. Dit weet ik uit eigen ervaring.

greetz

Je kan inderdaad gewoon met z’n 2en tegelijk inbellen met dezelfde pass!

Maar Giovanni, waarom haal je nie gewoon een nwe pass bij Zonnet ofzo als deze nie werkt!

GL!

Ja ik heb ook een ander gebr.naam + wachtwoord gebruikt en die deden het op die pc ook niet, dus het moet een instelling op de pc zijn.

Ik heb hetzelfde probleem meegemaakt, en er kunnen verschillende oorzaken zijn en uiteraard ook oplossingen.
Wat ik gedaan heb: TCP/IP bij netwerk verwijderen (opnieuw starten) weer toevoegen (weer opnieuw starten) en dan moet alles weer werken. Misschien ook de driver(s) voor je modem opnieuw installeren, dan kan het helemaal niet meer mis.
Hoe komt dit? Storing op de telefoonlijn. Niet genoeg storing om meer te kunnen bellen, maar teveel om te kunnen inloggen bij je provider.
Nog een oplossing: Misschien je PC aarden??? (dit weet ik niet zeker of het helpt).