In welke auto's rijden de cdfreaks members

vbimport

Nou leef jullie uit:

Ik mag nog ineens in een auto rijden en als ik het mag moet hij minsten 200 kunnen en lekker vet geluid maken!! Zo dat was het nu tevreden ?

Vertel eens wat is je motivatie om hier een topic over auto’s te plaatsen…auto liefhebber of gewoon nieuwsgierig?

Ik heb geen auto(daar ben ik heel blij om).
Geef mij maar mijn motor, overal tussendoor en nog eens veel leuker…behalve in de winter.
Ik leef me uit op een sportieve V-twin Suzuki SV650S…
Nou ik ben wel nieuwsgierig of er meer motorliefhebbers onder de cdfreaks zijn.

[This message has been edited by x-ceed (edited 24 March 2000).]

HONDA CRX RULEZZZZZZZZZZZZZZ !!!

Nou, ik rij in een BMW 320i 6 cilinder.
Zwart / zwarte ramen , verlaagt en met 17" borbetjes met flinke sloffen erop.

etc. etc.

Da’s natuurlijk ook niet alles maar het wil wel

GrtZZ mrDJ

[This message has been edited by mrDJ (edited 24 March 2000).]

Ik heb een mooie CRX type 2(89) in de aanbieding!
16" TSW,hoogte verstelbaar onderstel, en heel de reutemeteut erop en eronderin en erin!
Ik ben zelf bezig met een Ascona B Sport,licht antiek maar wel erg apart, 2.3 liter motor, groep A piep extreem uitgebouwd en gedaan enzovoort, wordt nog een hele klus!

Perplex: Ik sta perplex, wat doe je nou man?
Je CRX verkopen en dan in een opel gaan rijden? Niet helemaal lekker zeker?!?!?!?!

CRX RULEZZZZZZZZZZZZZZ

Heb mijn miljoen nog niet bij elkaar, dus ik moet nog fietsen.

Stuur een knaak http://welcome.to/knaak

Wat zijn die Z tjes achter rulez ??
Zijn dat de rookpluimen van een CRX ??

Ik rijdt in een Volvo 360. Ja, inderdaad zo’n hondehok waar altijd bejaarden met een hoed op in zitten.
MAAR, er ligt wel een flink opgevoerde 2 liter motor in het vooronder, waardoor 'ie behoorlijk leuk vooruit wil.

Er is bijna niets leukers dan de gezichten bekijken van mensen die dachten, dat ze dat volvo-tje wel even op z’n flikker konden geven.
Met name golfjes gti kijken ongelooflijk lullig als ze er bij het stoplicht worden uitgetrokken door een auto die nog stamt uit het tijdperk, dat er aan aerodynamica niet werd gedaan.

Mijn droomauto is echter een Mitsubishi Lancer Evolution VI, maar mijn budget staat dit nog niet toe helaas.

greetz
Mudman

Ik rij in een Opel Astra GSI 2.0 16v. 150 pk’s sterke scheur-ijzer. Hij is wel uit 1993 maar toch het vliegt!!!
Er zit een JVC cd-wisselaar in (alle gecopieerde cd’s doen het gewoon , het is dus geen Kenwood of Sony)met 3
jaar garantie.

Verder heb ik nog een 200 pk step die een maximum snelheid heeft van 5 km per uur. Acceleratie van 0 tot 100
                     km per uur in 5 minuten als je van een berg af flikkert.

Ik ben de trotse bezitter van de benenwagen. Mijn topsnelheid ooit was zeker wel 240 km/u. Er zat toen namelijk een hond met een slecht humeur achter me aan .

ik heb mezelf een tijd geleden een Alfa Romeo 145 aangeschaft, lekke brede banden, 2 subwoofers + versterker, en zwartgetinte ruiten (hij is zelf ook zwart)

/me love Alpha

Ik moet Rolo gelijk geven, CRX Rulez!!!
Heb een mooie rode 88’er (2e generatie) CRX. Probeer die maar eens bij te houden met die gare Opeltjes! :slight_smile:

Oh ja, en Exceed, ik ben ook een grote motor fanaat, maat helaas heb ik er nog geen. Al wel vaak gehuurd. Altijd dezelfde: Kawasaki ZX6R… Vette motor… Twee keer mee op vakantie geweest. Echt geweldig om mee door de Alpen te scheuren!

Met een opgefokt wallagootje kom je ook al ver

ach als je duke bent dan heb je een koets… alleen is het jammer dat het aantal “paardewegen” afneemt voor asfalt… yeehaaa paardjes…

ik rij in een nissan 100NX 1.6 slx! is dus een zestienhonderdzestienklepper. niet verlaagt geen velgen en dikke sloffen gewoon strontorigineel ook geen vette stereo instalatie erin maar gewoon een gaar sony wisselaar systeem die dus wel problemen heeft met kopien maar niet met philips!
verder moet ik donderdag op voor mijn motor rijbewijs en dan zien we wel verder!!!

delirium

sterkte delirium,

En denk erom goed spiegelen, heb zelf een golfie en een kawa er-5, mocht Helaas van de regering niet op een zwaardere motor rijden.

Moest eerst op een opgevoerde brommer oefenen.

visit http://go.to/f1game

Fijn een Frans gebakje met 180 PK.
Hiermee wordt er niet meegereden over de weg maar lekker gestuiterd.