In de krant vandaag

vbimport

in de krant vandaag staat dat de nederlandse vrouw steeds grotere borsten krijgt. en ook las ik laast dit bericht:

Cappuccino maakt borsten groter

Geloof het of niet, maar een jongedame uit Groot-Brittannië beweert dat ze grotere borsten heeft gekregen door veel cappuccino te drinken! Ze dronk zo'n twaalf koppen cappuccino per dag om maar niet aan eten te hoeven denken tijdens haar dieet.

De 19-jarige serveerster beweert dat ze een aantal kilo's aan gewicht is verloren, maar dat de cupmaat van haar borsten van cup A tot cup D is toegenomen. 'Mijn lichaam heeft een totaal andere vorm gekregen. Sommige mensen maken de grap dat ik geen Nescafé, maar Borstcafé moet hebben gedronken. Ik snap echt niet wat er is gebeurd. Het lijkt alsof de overtollige kilo's naar mijn borsten zijn verplaatst. Het enige wat ik meer heb gehad, is cappuccino,' aldus de inmiddels volslanke Britse.

nou wil ik graag van jullie weten wat jullie er van vinden en of het ook zo is

b.v.d.

Ik ben nog een ietsepietsie te jong om serieus aan vrouwen te denken. Maar ik denk wel dat je graag iets warms naast je wilt hebben, en geen bottenkast. Wat mij ‘‘lekker’’ lijkt is een vrouw met wat ‘‘vulling’’ en niet alleen bij de borsten…

En wat dat nescafe betreft, waarschijnlijk toeval… Zoiets zou je bij 1000 mensen moeten testen en zelfs dan is het nog niet zeker.

Lees ik net ergens anders. Betere verkoop van Siliconen voor borsten. :wink:
Tja wat mot je dan zeggen???

Ik denk dat het inderdaad te maken heeft met de eetgewoonte.
Volgens mij komt het door het vele eten van kip en kalkoen.
Daarin zitten ongelooflijk veel hormonen en dat kan de groei alleen maar bevorderen volgens mij.
Gelukkig eet mijn ega niet veel vlees.

Heb dit ook gehoord op de radio ja! Denk persoonlijk dat het onzin is. :wink:

nou weet ik eidelijk waarom er zoveel meiden zijn die Cappuccino drinken in de pauze bij ons op school :stuck_out_tongue:

maaar een borst verandering van cup a naar d jezus nou dan heb je me me toch even een andere gevel maar goed kleinere borsten waren toch weer in als ik het goed had maar goed mij lijkt het ook pure onzin dat met die cappuccino

Nu heb ik onlangs gelezen van een thaise masseuse die beweerde dat het mogelijk was lichaamsvet te “verplaatsen” vanuit bijv de buik naar de borsten van een vrouw -> soort van natuurlijke borstvergroting

wat je ervan moet geloven? dat mag je zelf weten :wink:

Nu weet ik direct wat ik mijn vriendin aan moet bieden om te drinken:)