Imation cd's

vbimport

Ik zag vandaag een aanbieding bij een supermarkt, 10 cd’s van imation voor fl 24,00.
Nou is mijn vraag: Hoe zijn de imation cd’s en is het duur 2,40 per cd voor imation.

ps. is imation niet van 3M?

Van 3M inderdaad…was het niet ex btw??

lijkt me geen gekke prijs …ik heb ze nog nooit gebruikt bij mij alleen nog maar philips [sluikreclame]

Philips Silver Premium roeleert gewoon enzow, dus waarom betaal je niet 3 kwartjes meer en dan heb je meteen kwaliteit cd’s van een A-merk, EN dan ben je blij

L8rz!

De cd’s waren inclusief BTW. Ze geven trouwens garantie op de cd’s doet philips dat ook?

Als je goedkope cd’s koopt kom je vaak bedrogen uit. Dus je kan het beste eerst 10 cd proberen. En dan zelf beslissen als je het goede cd’s vindt.

Mijn ervaring is dat van de goedkope cd’s altijd wel op één of andere manier problemen ontstaan. Dan kan iemand ze niet in de cd-rom draaien en ander heeft problemen met zijn autoradio.

Met philips cds hebben mensen nooit problemen.

visit: http://go.to/f1game

[This message has been edited by hoitinga (edited 06 April 2000).]

Wat vinden jullie van Misui cd’s?
Ikzelf vind ze ook wel fijn. Eigenlijk heb ik nog nooit problemen gehad met zowel dure als goedkope cd’s, maar waarom zou je voor jezelf een paar centjes besparen door goedkope cd’s te kopen i.p.v dure. Maar als je voor andere fikt in ruil voor geld dan gebruik ik lekker goedkope cdtjes.

Mazzel

Inderdaad hoitinga, je schrijft met goedkope cd’s heb je meestal problemen, en test ze en als ze goed zijn koop je er meer. Er zit echter nog een klein probleempje in bij van dienne goedkopen rommel: ze verliezen hun data, en ik kan je verzekeren, dit is onwaarschijnlijk vervelend !

Ik heb al een paar dozen van imation (met van die groen hoeskes) gebrand, en nog geen probs mee gehad

Ik brand al jaren op Imation en nooit problemen mee, ook nooit klachten over gehoord.

En zelfs in de auto doen ze het goed.
Al hoewel is F2,40 per stuk vrij duur :>

Maarten.

Maarten wat betaal jij dan voor imation cdtjes?

Waar kan ik ze goedkkoper krijgen dan voor 2.40?

Ik betaal er F2,00 voor per stuk.
Heb ook That’s Write 80 min. voor F1,70 per stuk.

Maarten.