Illegale postzegels?

vbimport

kan ik deze ook ergens kopen??

want die dingen schieten de laatste tijd ook de deur uit…

Scannen, printen en plakken. Nee serieus…in de vele gevallen werkt dit ECHT, de sorteer/controle machines van de PTT trappen hier vaak in. En zijn gevallen bekend van mensen die met supermarkt spaarzegels, stickers of zelfs pasfoto’s een brief verzonden hebben!

ik wel eens iets gelezen dat je iets kon kopen dat poszegels uitprint maar je moest ze eerst bestellen bij de ptt op internet en dan werden ze doorgestuurt en uitgeprint maar als je nu eens zo’n programmatje hebt dat je nix hoeft te betalen!

Die laatste optie, postzegels via Internet (die zwart/wit miniatuur Mondriaans) zal lastig worden, als je af moet gaan op de PTT.

Elke zegel zou uniek zijn en gecontroleerd worden door de computer. Maar als je zorgt dat je net die zegel gebruikt die geactiveerd is maar nog niet gepost is (zeer kleine tijdsspanne als persoon slim is) dan zou je nog een kans maken.

Of je moet een backdoor hebben, een bepaalde code die altijd geaccepteerd wordt, dan kun je je gang gaan.

Postzegels inscannen zou best wel eens kunnen werken. Afplakken met plakband en daarna de inkt er weer ‘afwassen’ kan ook nog, etiketje over het adres en TADAAA…

Of die enveloppen met ‘Port Betaald’ zijn ook hebruikbaar, schijnt

Succes.

Da_Taxman

ok
maar dat hergebruik is mij wat teveel moeite
is er hier niet iemand die bij de PTT werkt en ze daar ff weg kan jatten?

Er is waterbestendig papier voor inktjet verkrijgbaar.

gewoon inscannen en uitprinten, werkt perfect, ik heb zelf zo al voor de gein een paar keer brieven verstuurd komen altijd aan…

Het best is gewoon er normale postzegels erop te plakken weet je zeker dat het overkomt en ik kan jullie postzegels goedkoper aanbieden dan de Ptt, dit zijn mijn prijzen:

onder de Fl 150,- 5% korting
Boven de Fl 150,- 10% korting
Boven de Fl 300,- 15% korting

dit houdt dus in, als je bv een postzegel van Fl 1,- koopt, dan krijg je hem voor Fl 0,95 (als je voor minder dan Fl 150,- koopt )

Als je interesse hebt mail me maar:

extreme_cds@yahoo.com

Greetz,

SkY WaLKeR

Je moet gewoon zo`n stempel jatten bij de ptt. paar keers stempellen en klaar.

Scan die streepjes-code op al die bedrijvenpost, en je post komt ook nog eens sneller aan. Zelf getest, twee enveloppen met onzin erin, 1 met postzegel, de ander met die streepjescode. Raad eens welke d’r sneller was… :stuck_out_tongue:

PortJE* betaald… hahahah…

Waar ik in het verleden veelvuldig gebruik van heb gemaakt is een mooi “Port betaald/Port payée” logo’tje in de rechterbovenhoek van de envelop uitprinten. Als je als afzender (op de envelop zelf dan) de naam van een bedrijf zet trapt elke postbode erin. Zo heb ik veel post verstuurd, en ongeveer 99% is aangekomen op de plaats van bestemming.

waar dumpte je die dingen dan ?? gewoon op het postkantoor ? of in de normale brievenbussen ?? ( die rooie… )

Zorg dan juist dat je je naam en adres niet bij afzender schrijft !!

Ik heb ooit eens 2000 BEF ingescand en in zo een wisselmachine gestoken. Gaf mij in briefjes van 200 BEF terug. Ondanks ik slechts 1 kant had ingescand. Moet je proberen, ik weet niet of het met NGL gaat.

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by User:
waar dumpte je die dingen dan ?? gewoon op het postkantoor ? of in de normale brievenbussen ?? ( die rooie… )<HR></BLOCKQUOTE>

Gewoon in de brievenbus, die dingen worden geleegd en alle post komt toch op één hoop terecht. Als je ze bij het postkantoor brengt zullen ze vast wel denken “daar heb je weer zo’n faker” want bij bedrijven die zelf van die stempels hebben wordt de post gewoon opgehaald.

BTW de enveloppen wel dichtplakken, anders maken ze ze misschien bij twijfel open (ondanks alle briefgeheim-shit) en als ze dan jouw adres zien heb je misschien wel een probleem(pje)

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by SkY WaLKeR:
[b]Het best is gewoon er normale postzegels erop te plakken weet je zeker dat het overkomt en ik kan jullie postzegels goedkoper aanbieden dan de Ptt, dit zijn mijn prijzen:

onder de Fl 150,- 5% korting
Boven de Fl 150,- 10% korting
Boven de Fl 300,- 15% korting

dit houdt dus in, als je bv een postzegel van Fl 1,- koopt, dan krijg je hem voor Fl 0,95 (als je voor minder dan Fl 150,- koopt )

Als je interesse hebt mail me maar:

extreme_cds@yahoo.com

Greetz,

SkY WaLKeR

[/b]<HR></BLOCKQUOTE>

Misschien is het een rare vraag, maar waarom zijn jullie goedkoper dam?

zijn ze illegaal?
gejat?
ofzo?

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by cartman_cdz:
[b]

zijn ze illegaal?
gejat?
ofzo?

[/b]<HR></BLOCKQUOTE>

vast en zeker…

Na de printertopic hebben ze er ook eentje aangeschaft.

hee weet je wat verwissel de geadreseerde met de afzendadres en geen zegel opplaken. als je geen zegel op plakt stuurt de ptt de brief naar de afzender terug(in dit geval de geadresseerde). heeft bijna altijd bij mij gewerkt. een paar keer is het niet aangekomen denk dat het is verloren met de post of wegegooid door iemand bij ptt. hetduurt wel langer dat ze aankomen (2a3 dagen inplaats van de volgende dag).