Illegale cd's op computer beurs!

vbimport

Wat ik meegemaakt heb is echt waar.
Mijn Neefje en ik gingen naar Eindhoven naar de beurs.
Mijn neefje kocht er een spel bij een stand, en bleek een copie te zijn. die vend die dat verkocht is een beetje erg geschift. Dus kijk gevolg na het aanschaffen van een spel op de beurs of het een echte versie.

Oh oh oh oh, wat haat ik zulke mensen die illegale kopietjes verkopen.
Het zou verboden moeten worden !!!

Dan wast het vast erg goedkoop!!!
kopieer ze dan ook zelf

What fuck man !!!
Die man moet ook brood op tafel hebben…
ik ben ook naar die Beurs in Eindhoven geweest
met mijn computer zat ik boven waar noch meer toffe gasten waren
Toffe gasten
Daar verkopen ze ook illegale cds so what Jij bent echt een gestoorde vent die orginele Cds gaat kopen maar ja sommige mensen kunnen het ook niet helpen hE NuRD

Maar is er iemand ook nog naar die beurs geweest in Eindhoven???en heeft leuke inkopen gedaan??
en is er inde buurt van Eindhoven ook nog een soort LAN party

BillGates
TheMasterCrew

owja deze gast die zo iets raar schrijft hoort hier niet op deze site aanwezig te zijn
en alleen maar te gaan surfen naar www.BSA.com

SEee Ya LATER >>…
hack him well…

Ik heb geen Legale cd’s (een enkel spel is legaal)
It sucks ass als je voor een orgineel betaald en je krijgt een copie

dat krijg je met zo’n kleine beurs
normaal is hij groter, zelfs mycom was er niet

hoho heren,

als niemand meer iets orgineel koopt…kunnen jullie niks meer illegaal kopen…onthoud dat goed…

en er zijn genoeg mensen die orginele spellen kopen, zodat wij weer lekker illegaal bezig kunnen zijn hehehehehe

Praise the lord for the ones that buy legal…and the hell with the ones that buy
illegal

gelukkig ben ik niet gelovig!!

Ik zie het meer zo:

Wie legaal koopt is een verader, microsoft en etc. zijn dus de BSA.
Als je legaal spellen van ze koopt krijgt de BSA dus weer geld om ons op te pakken

Ja maar sommige spelen moet je wel legaal kopen anders kun je ze niet op internet spelen (HL,SOF,Q3)

Lekker Boeien!!!

Wie koopt een spel voor 100 piek , alleen om op internet te spelen!

Dan ben je ook niet 100 % !

BSA BSA, weten jullie eigenlijk wel wat dat is? De BSA heeft NIKS met games te maken. De afkorting staat voor Business Software Alliance en software ontwikkelaars kunnen lid worden van de BSA (uiteraard tegen een flinke betaling) die op hun beurt de boel in de gaten gaat houden (invallen doen etc.) Als ze dus bij een bedrijf binnengaan gaan ze alle computers checken of er ook illegale software van hun klanten opstaat, de rest wordt genegeerd. Staat er bijvoorbeeld een illegale Quark XPress op dan zal dat hun aan hun reet roesten want Quark is niet lid van de BSA. Adobe daarentegen weer wel en ze zullen dus wel boetes uitschrijven voor iedere Photoshop of wattan ook. Voor zover ik weet is er geen enkele game ontwikkelaar lid van de BSA dus zul je met illegale games niet met de BSA te maken krijgen.

P.S. www.bsa.com is een reclamebureau

heh gabhead heb jij echt nix beters te doen ----> lik mij kont post etc.
doe is een keer iets nuttigs man
ik ben weg
GrTz

shadow

stel dat het spel niet doet.
dan is het helemaal sucks ass.

Dat is het toppunt als je een illegaal spel krijgt op de beurs

Matrix,

Microsoft is lid van de BSA:

Microsoft Flight Simulator 2000
Microsoft Windows '95
Microsoft Windows '98
Microsoft Windows '98 upgrade
Microsoft Windows '98 SE
Microsoft Windows 2000

en dan heb ik alle Twilights en ik heb Maxxx, Tazmania, CB

haha
dan loopt de boete omhoog!

dat zijn toch allemaal legale cd’s??
niks aan de hand joh!!

Ik heb alles origineel wat ik heb
http://www.crowheads.com/

>>>>>>>>>>Dodge
he er is geen verschil tussen een copy en het originele!Gebruik CloneCD en je hebt de excacte copy van het spel So WHAT!!!
en PS:
wie kan ons dan wel betrappen dat we illegale cd’s hebben???

he hebt allemaal ongelijk nerds :’)

Keno8,
Als nu clonecd mijn plextor 8/20 ondersteund dan zou ik het helemaal fijn vinden.
Eerst de ultra plex die hij niet ondersteund nu de plextor 8/20. (ver 4.1) maar heb nu 4.2 gedownload ik hoop die wel weer.

He Gabhead wie is hier nou niet 100% Voor die spellen heb je een orginele key nodig en op internet spelen is leuker dan singelplayer.