Illegal TOC copy?

vbimport

ik heb een cd die door iemand beveiligd is
d.m.v illegal TOC !

Ik kan hem met cdrwin niet kopieren.
ook niet als ik read recoery op ignore zet.

Iemand een idee?

CU

zet read retry count op 10, data speed op 8 of 4 en ook error recovery op ignore. Probeer dat eens en gebruik anders blindread.

Nero heeft een optie:
ignore illegal TOC zet die gewoon aan en maak image en burn thats it !!!

ik beveiligd de cd’s ook op deze manier door dummy track toe te voegen

cdrwin en adaptec kunnen het niet kopiëren

maar als je een SCSI schrijver gebruikt en
Prassi dan lukt het mij wel

http://teamkillers.8m.com/

[This message has been edited by Vinculum (edited 07 May 2000).]

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Vinculum:
[b]ik beveiligd de cd’s ook op deze manier door dummy track toe te voegen

cdrwin en adaptec kunnen het niet kopiëren
[/b]<HR></BLOCKQUOTE>

Kun je mij zeggen hoe je dat doet, Vinculum. Ik maak zelf ook cd’s en ik wil voorkomen dat mensen deze kunnen kopiëren. Het hoeft geen super beveiliging te zijn, maar alleen voor mensen die standaard software zoals Adaptec gebruiken…

Alvast bedankt

Weet iemand trouwens hoe je een cd anders nog kan beveiligen? Die dummy tracks werken bij mij niet

Hoezo wil iedereen z’n cd’s beveiligen.
Ik zie het nut er niet van in.
Laat ze toch lekker kopieeren doe jij toch ook!

Mess

Topic: Kopieerbeveiliging
Author enterthedre

Naar mijn idee werkt de methode van TheDuke perfect, maar het probleem was dat het alleen maar 1:1 beveiligt.
Ik heb er nu voor gezorgd dat je de CD-ROM ook niet naar HD kan kopieren. Let wel dat dit niet bij alle cd-ROM’s
werkt, maar bij de meeste wel.

Kopieer de originele CD naar HD, niet image maar gewoon met windows ofzo. Zoek een file op die je per se nodig
                     hebt om de CD te laten werken, het mag geen .EXE file zijn.
                     Van deze file maak je nu een dummyfile --&gt; maak een .WAV file van bijvoorbeeld 1 min. 44.1khz 16bit stereo. Dit
                     is 10mb. Voeg de file van de CD en de .WAV file samen naar 1 bestand, dit bestand zet je nu op de CD i.p.v. het
                     originele bestand. Brand nu de CD en zorg dat de dummyfile zo ver mogelijk aan de BUITENKant van de cd komt te
                     staan, dus achteraan de CD Layout. Dit kan met WinOnCD d.m.v. Edit Placement. Nu maak je met CDRwin een
                     image en volg de methode van TheDuke, alleen nu maak je van die laatste track track3, en voeg een andere 2e
                     track toe. Track 2 wordt een audio track en duurt 1 minuut (lengte van de dummyfile). Als de CD met de
                     dummyfile dus bijv. 74:00:00 duurt, begint track 3 bij 73:58:00 en track 2 bij 72:58:00. Brand nu de CD. Vanaf
                     deze CD kan je nu niet dit ene bestand kopieren naar HD met Windows, omdat het voor een deel gebrand is als
                     audio, en de software op de CD heeft alleen maar het 1e deel van de file nodig, en dat is nog steeds leesbaar.

Ik weet niet of BlindRead het kan kopieren, maar als iemand reachties hierop heeft hoor ik het wel

dummy tracks beveiligen zie hier
http://www.maxtarget.com/hardware/cdrom/cd_protect_cd.shtml