Ilead itrack

Hai,

Ik heb sinds kort een probleempje met een agressieve vervelende popup. Nu heb ik er wel een workaround voor gevonden maar ik wilde graag weten of ik er ook helemaal vanaf zou kunnen komen zonder de workaround. De popup springt omhoog als ik een bepaalde site bezoek. En dit is geen wazige site of zow het zit hem alleen in de teller die de site heeft. De eigenaren van de site vinden het niet belangrijk genoeg om de teller te verwijderen of aan te passen of een andere teller te nemen. Maar ik wil graag dat dit me niet meer overkomt of dat ik zoiets in de toekomst kan verhelpen. De popup komt van ilead en/of itrack en ik heb er al wel het een en ander over gevonden maar geen directe oplossing. Ik kan begrijpen dat ik hem krijg als ik zelf zo een teller heb maar ik bezit geen website met een teller…dus…

Citaat:
Some of the Products and Services are supported by advertising, enabling WMS to provide them to you at no cost. When you use these free services, you agree to allow WMS to display advertising, including third party advertising, through the Products and Services.

With the installation of Webstats4U on the site it is accepted that WMS has the right to place advertisements on the site in any format or through any channel, including but not limited to e-mail, layer ads, pops, banners and other usual formats without any forewarning and it is furthermore accepted that WMS takes no responsibility for the advertising content and that WMS shall not be liable for any losses incurred regarding this advertising.

With the installation of Webstats4U on the site it is accepted that WMS has the right to use the collected data for commercial purposes in line with WMS’s privacy policy.
Bron: http://usa.nedstatbasic.net/terms/

In het kort geef je de maker van de teller toestemming om via zijn teller data te gaan verzamelen die gebruikt gaat worden voor commerciele doelen en dat die op welke manier dan ook toegepast mag gaan worden in welke vorm van reclame dus ook.

Heeft iemand er ook al problemen mee ondervonden (en eventueel een oplossing ervoor)

mzzl Dúnedain

ik weet niet of je hem al kwijt bent, maar op dit forum vond ik er iets over.
http://www.antispywareoffensief.nl/forum/showthread.php?t=5187
Ik heb het nog niet zelf geprobeerd, maar het lijkt dus wel te werken. Succes

Hai,

Alvast bedankt voor je reactie. Ik Moet zeggen dat ik niet helemaal thuis ben in dat soort logjes maar ik heb een soort van oplossing gevonden. Ik heb een gratis progje gedownload dat heet Hoster en is hier te vinden. Daarmee kun je je hostfile aanpassen zodat bepaalde data naar een doodlopende straat worden geleid. Daarbij heb ik ook nog FF met NoScript extensie en zie daar nix meer te vinden.

mzzl Dúnedain

sorry het hosterfile kun je hier downloaden,

mzzl Dúnedain