Ikke zoek vBulletin

vbimport

dankzij een toff-erik :wink: word mijn forumpie alreeds gehost, maar ik zou ook de nieuwste versie willen downloaden (wanneer die worden gereleased) en willen testen op een WinXP host (heb ik zelf draaien) het gaat puur om het testen (gaat gewoon een stuk sneller dan via internet) zonder daarbij hem steeds lastig te vallen…

vBulletin 2.03 is de nieuwste begrijp ik, en ik heb al gezocht op edonkey, maar kan ut daar dus niet vinden.

Kzoek dus een site waar je altijd de nieuwste versie kan downloaden :slight_smile:

alvast bedankt!

Ik heb er ook een tijd naar gezocht. De nieuwste die ik kon vinden was vBulletin v2.01. Ach… ook mooi!

PM me anders maar…

Edit:

Weet ook Ultimate Bulletin Board v6.05 retail te liggen. Het is maar een weet…

Heb hier 2.03 liggen
Stuur e-mail naar thijs@iscrimineel.nl als je hem wilt hebben :wink:

bedankt jongens :slight_smile: ik zou graag 2.03 willen hebben, maar waar haal je dat dan vandaan (anders moet ik iedere lastig vallen wanneer er een nieuwe update uit is gekomen)

versie 2.01 had ik al maar evengoed bedankt Azrael

Ik heb hem ook (vB 2.0.3) als je interesse hebt (gamefreak@cd-raiser.com). Ik heb die van mij van de webmaster van een warez forum…

Hoe gaat het eigenlijk in z’n werk als je van een versie 201 wilt upgraden naar een 203?!
Moet je dan weer alles opnieuw instellen enzo, of is het makkelijker te upgraden?!

Originally posted by Wookie
Hoe gaat het eigenlijk in z’n werk als je van een versie 201 wilt upgraden naar een 203?!
Moet je dan weer alles opnieuw instellen enzo, of is het makkelijker te upgraden?!

Upgraden is heel makkelijk:

Maak een back-up (voor de zekerheid)
Upload alle nieuwe bestanden naar de server
Start een upgradex.php bestand in de Admin directory (welke je moet starten is afhankelijk vanaf welke versie je upgrade. Je kunt op www.vbulletin.com ergens zien welke je moet starten)
Stappen op je scherm volgen.
Upgradex.php bestanden verwijderen van je server.

Klaar. Je hoeft geen instellingen opnieuw te doen.

bedankt G@M3FR3@K voor je aanbod, ik hoop dat ik um al van thijs krijg (alhoewel : “thijs@iscrimineel.nl” wel vreemde email addy) anders hoop ik dat je aanbod nog steeds geldt

tis idd super easy om up-te-graden, ik heb wel eens 2.0 naar 2.01 opgewardeerd en dacht dus dat ik alles eerst moest erasen voordat ik “verder kon gaan” domdom, moest alleen upgrade10.php (ofzo) runnen toen wassie klaar, heel makkelijk!

Originally posted by SoulShower
bedankt G@M3FR3@K voor je aanbod, ik hoop dat ik um al van thijs krijg (alhoewel : “thijs@iscrimineel.nl” wel vreemde email addy) anders hoop ik dat je aanbod nog steeds geldt

E-mail werkt wel hoor :wink:
En ‘net echt’ moerstaal e-mailadres
Maar heb geen mail van je ontvangen, wel van iemand anders…of ben jij dat soms ? :wink: