Ikke weer terug :)

vbimport

howla º¿º

terug van weg geweest met een betere provider, had voorheen upc/chello en nu dan Demon, ben er erg tevreden over en nog geen 1 keer onderbroken geweest. 65 euro p/m voor een dubbel zo snelle aansluiting als dat ik bij chello had (4x zo snel upload) en gelukkig af van die bedroefende service en vooral ‘zogenaamde’ kennis van zaken.

ikke snel wat vragen 'verzinnen’en beantwoorden (indien mogelijk)

gegroet!

welkom terug . . :bigsmile:

maar wie neemt er nou ook upc dat bedrijf was al bijna dood.:stuck_out_tongue:

nu maar hopen dat Demon het beter doet . . . :confused:

nou ja . . .

see yah!!!:cool:

Mooi dat je terug bent soulshower… je was al sinds lange tijd één van de “vertrouwde gezichten” van dit forum… en die houden we hier graag :wink:

ps hoe snel is je connectie?

hehe ja ikke blij dat ik van upc af ben, had connectie vanaf het begin daar dus wist ik niet wat de toekomst had te bieden, die service desk heeft me echt handen vol met geld gekost demon is gratis, heb ze overigens nog niet nodig gehad :slight_smile:

enne danky dee-ehn :slight_smile: nadat ik ben verhuisd uit het ouderlijk huis en nu dus zelfstandig woon had ik me voorgenomen iig geen upc meer te nemen, dan nog liever kpn abogeld te betalen en via demon surfen (en downloaden natuurlijk :wink: de nieuwsgroepen van demon (ook die van xs4all hoor) zijn heel wat betrouwbaarder dan hoe upc dit ‘doorgeeft’ (vaak incompleet) Ik haal gemiddeld 200 kb/sec en upload is +/- 40 kb/sec bepaalde protocollen snoepen wat van de bandbreedte namelijk, welke dit zijn is mij niet bekend maar kan ze iig niet ‘uitzetten’ oftewel ‘tweaken’ nieuwsgroepen zijn jammer genoeg niet op volle snelheid binnen te halen, maar per thread 32 kb/sec, maximaal 4 threads das dus hooguit 128 kb/sec totaal, maja ik laat ut pc’te toch 's nachts aanstaan en duurt het een uurtje langer, geen probleem…

hm, waar is nou de teleurgestelde smilie?

nou okie

Ik hou het simpel: welkom terug en sterkte met je nieuwe verbinding.

Ik ben er ook weer na een paar jaar :cool:

Leuk jullie weer is te “zien”. (wat overigens wel echt zou kunnen op de CD Freaks Lanparty!! ;))

ik ben niet meer zon gamer

Originally posted by 1082

Geeft niet… je mag ook lekker met ons babbelen, je data sharen of wat dan ook :stuck_out_tongue:

Originally posted by 1082

Ik ook niet, eigenlijk omdat ik er nooit tijd voor kan maken. Op een Lanparty dan heb je een bepaalde tijd vrijgemaakt dus kan je mooi gamen dan! :smiley: