IKKE CDS grrrrrrrrrrrr

vbimport

Ikkecds, als je dit leest weet dan dat dit de laatste waarschuwing is ! Het kan zijn dat je gestopt bent maar dan moet je wel twee dingen doen, ofwel leveren ofwel geld terugsturen !!!
a propos, ik hoop voor jou dat die postbus op een fake adres staat…

mad scooby

als er nog mensen zijn die iets tegoed hebben van hem, laat me maar iets weten

Fijne dealer :frowning: :(…

You dont need dealers download your stuff :smiley:

Suc6 ermee

Je krijgt vast wel je geldt van `m terug. Ik bedoel Ikkecds was altijd te vertrouwen. En het lijkt me wel he dat die postbus fake is Wat is anders de punt om er een te nemen ?

Alhoewel hij niet op mijn mail reageerd.

enne madmax 56k hea :slight_smile:

Scooby my friend, we gaat die gast eens samen bij zijn kraag gaan pakken hé. We nemen onze Harley en trekken daar naartoe en wachten aan die postbus tot die gast hem komt ledigen.

Is Fille een Hell’s angel? :slight_smile:

Kweetniet wat IkkeCD’s aan het uitvreten is maar ik weet wel dat hij al erg lang niet meer op het forum geweest is…

Komt van ut Dealer Forum, daar vraagt ook iemand of ie nog geld terug krijgt:

al het geld /bestellingen wat NA 12 maart is binnen gekomen is terug gestuurd naar de afzender. Als er geen afzender in de envelop stond pech gehad. ivm veiligheid kunnen wij die niet allemaal gaan uitzoeken.
PER NU ZIJN WIJ DEFINITIEF GESTOPT EN KOMEN NIET TERUG.

greetz
Ikke

Grtz,
RMX

een iemand geneukt=> iedereen geneukt…

Dit riep ik 3 weken geleden allemaal al :frowning: toen die mongool mij naaide…:(:(:(:frowning:

fille: ik doe mee…:wink:

…Kick his ass.

hey WTF ???
ikke cdz is betrouwbaar !!!
OK hij heeft misschien nu ff iets over hoofd gezien omdat hij ermee stopt maar goed …
euhhh ik hoor hier al dingen van die kerel aanpakken ?
wtf ? zeg da nie wur mensen ! :mad:
of ge hebt met mij ook te doen ! :slight_smile:

zo Ken08, jij zegt dat ikkecds betrouwbaar is… regel jij dan maar dat ik mijn geld terugkrijg of iets anders.
Lijkt me niet zo evident van enveloppes met geld over het hoofd te zien, zeker niet als je dan nog e-mails krijgt om te vragen hoe het zit. Als het adres niet op de enveloppe staat weet hij toch waarover het gaat en naar waar hij het materiaal moe(s)t zenden dus… pure aftroggelarij noem ik dat.
Ken08, geloof me, als je zegt dat ik dan met jou te doen heb… Zomaar iemand bedreigen of een pak slaag geven doe ik niet, er moet een reden zijn maar als iemand het zoekt kan hij het altijd vinden !

Enne Dee-Ehn, geloof me, Fille zie je liever niet kwaad :wink: we kennen elkaar (zeer) goed en als we iemand zoeken vinden we hem ook met alle gevolgen vandien…

Ken08, scooby en ik bibberen al serieus hoor van jou. Hoe kan je nu over het hoofd zien dat er enveloppes binnenkomen met geld ??? Het geld er uit halen en in zijn zakken steken zal hij wel niet vergeten zijn !

Eén ding weet ik zeker Scooby naai je niet. En we worden nooit boos zonder reden. We willen gewoon eerlijkheid, is dat misschien teveel gevraagd ?

Als je geldt opstuurd en dan niks terug krijgt jammer dan das het risco.

Da gebeurd gewoon wel eens een keertje.

Lekker is het natuurlijk nooit maar ja…

over wat voor bedragen spreken we dan
onder de 100,-
of vet er boven

Volgens mij denkt Bart

Ikke ikke ikke en de rest kan stikken !!

Maar even zonder dollen, als Bart zijn zaakjes goed wil afhandelen dan stuurt die iedereen zijn geld op, dat lijkt me ook geen misdaad, het is maar kwestie van vertrouwen en hij schendt nu het vertrouwen van heel veel mensen waaronder dat van mij :mad:

People.

Ik woon in Zuid Amerika.
 IkkeCDS werd laatst gezien in Rio de Janeiro.
 Hij stuurt jullie allemaal de groeten.

Grtz,

Let´s Samba!

Ik ben degene die de topic op het dealerforum gestart is…Krijg nog 6 stuks cb-dvd-4 van Bartje W. of m’n geld terug (390,=).

Op mail word niet meer gereageerd.

Ik ben bereid om de benzine voor je harley te betalen en je boksbeugel te vergoeden…al kan ikke natuurlijk die dvd’s nog leveren. Dan spring ik in m’n auto om hem tegen die vandaal op z’n HD-brommer te beschermen.

Ik ga me eerdaags (wacht tot een week na uitkomen van de dvd’s) bezighouden om z’n adresgegevens via z’n postbus te tracken, een vriendje van me werkt daar en moet dat wel redden.

Dan maar een keer van de rules afwijken en de hele mikmak hier publiceren.

Groeten, K.

En zo ben ik weer eens blij dat ik niet bij een dealer koop :slight_smile:

hehehehehe mmmmmmm
blijkbaar hebben jullie een beetje gelijk zo te horen
zo is hij normaal niet hoor
maar goed ik heb hem ook al een week gelede gemaild maar voor een andere reden dan cdz of geld
en hij heeft nog niets gemaild want had ook gezegt dat hij zen mail nu zeer weinig gaat checken.
en ja die gast heeft hetw el ernstig druk gehad en ge maakt mij nie wijs da ge nioets over het hoofd kunt zien he . die gast had misschien elke week 100 bestellingen en dan nog van die klanten die constant achter wijzigingen vragen waar ge dus zot van word
en nu opent die zen mailbox en die heeft ineens meer dan 500 mails in zen box durf ikw edden en heeft geen zin om alles te lezen.kan ook zijn he
hehehehehe Mja
vind wel dat hij het moet oplossen dat wel
en geef kullie ookw el gelijk hoor :wink:
maar toch je moet het niet onderschatten he
hij had het overdreven druk en je hebt geen idee wat die allemaal als database moest bijhouden

Originally posted by fille

Eén ding weet ik zeker Scooby naai je niet. En we worden nooit boos zonder reden. We willen gewoon eerlijkheid, is dat misschien teveel gevraagd ?

ikkecds een goedadvies:

Ga aub niet lopen fucken met scooby anders krijg je echt grote problemen.

Je weet echt niet wat je op je nek haalt als je of zijn geld niet terug stuur met enige vergoeding of dat je de cdz niet gewoon lever.

Ik denk zelfs dat je bij de BSA (of whatever) nog veiliger dan bij scooby + aanhang.

Je kan Scooby beter te vriend houden (ruzie met hem moet je echt niet hebben, je gaat nog liever dood dan…)

Dus be adviced…

Ik vind het trouwens wel een beetje zwak, eerst een hoop verdienen aan iedereen, wilt ie ineens stoppen en dan…

Wat ik trouwens ook raar vind is dit:
al het geld /bestellingen wat NA 12 maart is binnen gekomen is terug gestuurd naar de afzender.

Dus, heb je eerst al 2 maanden zitten wachten, denk je dat in maart eindelijk de bestelling binnen komt, ben je helemaal de lul.