Ik zoek

vbimport

Een programma waarmee je een hd of andere drives mee kan “verstoppen” en/of disablen en die ook folders / mappen kan beveiligen.

met name voor windows 95 en ik wil dan geen users aanmaken, ik zoek dus een programma (freeware).

iemand enig idee?

mijn dank.

Dat kan met TweakUI of Winhacker… te vinden op www,tucows.com (denk ik)

Kan je hem niet vinden lama ff weten dan ga ik ff op wat cdz speuren :slight_smile:

TweakUI kan je zowieso hier al downen!

IK zal eens kijken naar die winhacker, maar die tweakui 'rommel" die zoek ik niet dus,

ook x-setup niet ,wat ik wel zoek is:

master control panel 3.0b
restrickt 121
crowdcontrol 2.3

al dezen alleen dan de crack / serial ( jullie kunne me meelen)

bedankt tot zover

misschien dat deze thread iets helpt al:
http://forum.cdfreaks.com/showthread.php?threadid=34287

Bedankt mede admin, tax.

ik had natuurlijk een search gedaan in dit grote forum, maar tis maar net welk sleutel je gebruikt. JIJ had dus een ander.

ik zal pgp personel privacy eens testen (tw43) of dat uberhaubt wat is.

winhacker stond niet in tucows, overigs, heb er nog niet verder na gezocht.

meerdere reply’s zijn altijd welkom.

Originally posted by Ruff-Next_Gangsta
ik had natuurlijk een search gedaan in dit grote forum, maar tis maar net welk sleutel je gebruikt. JIJ had dus een ander.

Ik weet dat jij hier minder komt en ik wist ook dat deze vraag in iets andere vorm al voorbij gekomen was… (dat je de zoekfunctie zou gebruiken spreekt voor zich, dat hoef ik jou niet meer uit te leggen :wink: )

Ik hoop dat je iets kunt met het PGP gebeuren…

Helaas,

heb het getest , maar tis absoluut niet wat ik zoek.

heeft iemand anders nog een aanbeveling ?

Wil je ze echt ‘verbergen’ of wil je dat de inhoud niet gelezen of bekeken kan worden?

Ter verduidelijking;

Een station (d:\ ) (cdrom) die moet gewoon niet toegangkelijk zijn, dus ook niet zichtbaar.

en ik zou graag bepalen welke users al of niet met een passwoord toegang krijgen tot bepaalde folders / mappen.

en dan doel ik dus niet op profiles aanmaken.

Als ik jou was zou ik de computer(W95) zich laten aan melden op een Winnt4 Of Win2000Server dan kun je met die win95 computer doen wat je wil,schijven verbergen,geen toegang tot directories of bestanden,gebruikers rechten geven en nog veel meer.En zoveel werk is dat nu ook weer niet.
Maar ja je wou geen profiles aan maken;) .Ik vond toch dat ik hier een reactie op moest geven al heb je er misschien niks aan.
Ik zou voor de server optie kiezen.
Ps
ik heb dat bij mij zo draaien Win2000,Nt4,Win2000Pro,Xp en een Windows98 computer die moeten zich allemaal aanmelden bij mijn Win2000Server alles verborgen of gedeeld naar gelang wie
inlogt en dan nog wat rechten wat ze wel en niet mogen doen/zien.

:cool:

Ge edit was nog wat vergeten.:confused:

Hmmz, :wink: leuk je geeft al aan dat ik dat dus niet wil, leuk verhaaltje, dat het op die manier kan ben ik me ter dege wel van bewust.

Maar ik wil dat dus niet. schijnbaar zijn er niet van die progjes, een uitkomst voor iemand die nog wat wil ‘coden’ !

Ik zal moeten volstaan met mijn progje wat ik er nu op heb staan, “pc-restrictor” doet alles wat ik wil behalve …(juizt dat)

Ben alleen nog benieuwd waarom je dat niet wilt.

:cool: