Ik zoek warez, games & applications op Mirc

Alleen weet ik geen “channels” te vinden waar ik zou kunnen downloaden, het liefst zo veel mogelijk :stuck_out_tongue:

ook waar je videoclips kan downen, nouja je snapt ut wel, gewoon je favo #channels :slight_smile:

efnet
#musicvideoz
#divx-europe
etc.

Hmmm waarom zou het zijn dat ik niet op Efnet in mag loggen?

efnet.vuurwerk.nl- *** Couldn’t look up your hostname Closing Link: Technoboy[borgirc@255.255.255.255] (You are not authorized to use this server) :confused:

Originally posted by -=HeadLesS=-
Hmmm waarom zou het zijn dat ik niet op Efnet in mag loggen?

Misschien kennen ze je daar?? :smiley: :smiley: :smiley:

[B]Hmmm waarom zou het zijn dat ik niet op Efnet in mag loggen?

efnet.vuurwerk.nl- *** Couldn’t look up your hostname Closing Link: Technoboy[borgirc@255.255.255.255] (You are not authorized to use this server) :confused: [/B]

Originally posted by iammadaboutwarez
[B]

Misschien kennen ze je daar?? :smiley: :smiley: :smiley: [/B]

Eerder juist niet denk ik! :stuck_out_tongue:

Originally posted by Wookie
[B]

Eerder juist niet denk ik! :stuck_out_tongue: [/B]

sja denk het ook niet…maar tis al goed gekomen allemaal…gistern8 mijn eerste ervaring op #cdfreaks …wel fun :stuck_out_tongue:

…gistern8 mijn eerste ervaring op #cdfreaks …wel fun :stuck_out_tongue:

Was je daar nog nie geweest dan?! Damn! #cdfreaks roeleert man! Als ik nou is wat meer tijd had joh…
Moet je is vrijdagavond/nacht komen als de bekende CDfreakers half kort zijn! LOL! :wink:

Originally posted by Wookie

Was je daar nog nie geweest dan?! Damn! #cdfreaks roeleert man! Als ik nou is wat meer tijd had joh…
Moet je is vrijdagavond/nacht komen als de bekende CDfreakers half kort zijn! LOL! :wink:

Sgoed kom ik wel ff langs! :stuck_out_tongue:

owkie dokie bedankt… jammer dat er geen warez & game channels zijn :stuck_out_tongue: